سلام

چرا فضای اینستا و شبکه های مجازی اینطور شده واقعا!؟ پر شد از بینی های عملی و لبهای پروتز و خصوصی ترین عکسهای افراد ، بعضیا انگار با گالری گوشیشون اشتباه گرفتن این جاها رو..

مذهبی غیر مذهبی نداره ، طرف اول پیجش خدا خدا کرده و پست های حسینی گذاشته بعد تو دایرکت دخترا با خواهرم خواهرم خر خودشو میرونه! واقعا حال ادم بهم میخوره از این به نمایش گذاشتن های اندام و چهره ها و صورتک های ارایش شده..

بابا چه خبره ؟ زیر پستارو ادم میخونه حالش بهم میخوره اینا واقعا مردن!؟ یعنی من فکر میکنم اگه روزی ما هم اروپایی شیم بعضی از مردان بلا نسبت مردای این وبلاگ و خیلی از مردهای دیگه هار و حریص و بی غیرت ترینن!! 

اعصاب ادم له میشه به معنای واقعی ... دخترا که هیچ عفت و حیاشون با خاک یکسان شده اصلا معلوم نیست تو مغزشون به چی فکر میکنن ؟ پسرا و نرهایی هم که تشویق میکنن این دخترا رو هم که غیرت و حرمت و خوردن یه نوشابه گازدار روش...

چی شد به اینجا رسیدیم ؟ من به عنوان یک ایرانی مذهبی و معتقد به خدا، از ایندم میترسم . من میترسم از ازدواج ، میترسم از اینکه گیر گرگ بیفتم ، گیر یه بی غیرت بیفتم  ، میترسم با یه گرگ در لباس میش اسیر شم...

اصلا الان اینقدر به مردا بد بین شدم ... بیرون میرم فقط عذاب میکشم این همه قیافه های فجیع به لطف تهاجم فکری فرهنگی جلو عقب خانوما پیدا ، دیگه چیزیشون نمونده دیده نشه ، چندشم میشه والا تو خیابون راه میرم  . چرا چرا بی غیرت شدیم چرا یادمون رفت ما نژاد اصیل و ذاتا زیبایی بودیم .

چرا اینقدر فساد بیداد میکنه در فضاهای مجازی ؟ کجا کج رفتیم کجا هار شدیم ... آقایون چرا بعضی از هم جنساتون بی غیرت شدن؟ از آینده میترسم بخدا الان به حدی ناراحتم که دلم میخواد یه دل سیر گریه کنم .

من یه دخترم مقیدم اذیت میشم تو این فضای تنگ و کثیف جامعه، من نمیفهمم این ادما چرا خدا رو انکار میکنن ؟ چرا نمیخوان با واقعیت رو به رو شن؟ چرا نمیخوان تو کتشون فرو کنن بابا اون دنیاییم هست اصلا نمیدونم فکر میکنن یا نه؟؟! چرا با خدا میجنگن چرا ؟

من احساس میکنم دارم منزوی میشم بیرون میرم اذیت میشم اذیت میشم از نظر اینکه این وضع حجاب و بی حیایی رو میبینم میرم تو فکر خودخوری میکنم !

کاش زودتر ظهور کنه ما رو نجات بده از این منجلاب کثیف شیطانی

اللهم عجل لولیک الفرج


مرتبط :

قبلا شوهرم روم غیرت داشت ولی الان ...

چطور میشه یه مردی رو غیرتی کرد؟

چیکار باید کرد که مردونگی و غیرت دوباره تو جامعه پر رنگ بشه؟

جواب خانم هایی که میگن چرا مردها بی غیرت شدن ؟

هست خانمی که از مرد با غیرت خوشش بیاد ؟!

فرق حسادت با غیرت تو آقایون چیه؟

شوهرم خیلی غیرتی هستند

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)