من خیلی دوس دارم شوهرم غیرتی باشه و روم حساسیت نشون بده.
شما بگید چطور میشه یه مردی رو غیرتی کرد؟
دوست دارم شوهرم روم حساس باشه اما اون زیاد اینجوری نیست- بعضی اوقات یه کارایی میکنم که غیرتی بشه. اما.....
شما بهم بگید چکار باید بکنم.کدوم کارای زن حس حسادت و غیرت آقارو تحریک میکنه؟ عکس پسر بذارم تو گوشیم خوبه؟


مرتبط :

قبلا شوهرم روم غیرت داشت ولی الان ...

چیکار باید کرد که مردونگی و غیرت دوباره تو جامعه پر رنگ بشه؟

جواب خانم هایی که میگن چرا مردها بی غیرت شدن ؟

هست خانمی که از مرد با غیرت خوشش بیاد ؟!

آقایون، چرا بعضی از هم جنساتون بی غیرت شدن؟

فرق حسادت با غیرت تو آقایون چیه؟

شوهرم خیلی غیرتی هستند

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)