سلام به دوستان گرامی

یه سوال داشتم

کسی می دونه چرا اینقدر غیرت و مردونگی کمرنگ شده و در حال از بین رفتنه ؟ یه خانمی تعریف می کرد با دخترم تو خونه نشسته بودیم که از بیرون صدای جیغ و داد میاد از پنجره بیرونو نگاه می کنه می بینه دو تا مرد دارن یه دختر و به زور سوار ماشینشون می کنن ٬ خانمه می گه این صحنه رو دیدم سریع یه چادر سرم کردم یه وردنه هم برداشتم با دخترم رفتیم بیرون. می گه دیدم مغازه دارا اومدن بیرون مغازه هاشون دارن فقط تماشا می کنن کسی نمی یاد جلو کمک کنه .

هیچی دیگه خانمه با وردنه شروع می کنه کتک زدن مردا ٬ اون دو تا هم می بینن وضع داره بد می شه فرار می کنن . بماند که بنده خدا خانمه یه مشت تو صورتش خورده بوده تو درگیری. بعدش میره پیش مغازه دارا باهاش دعوا می کنه که چرا به دختر مردم کمک نکردین فقط نگاه کردین اگه کسی مزاحم ناموستون شد توقع نداشته باشین کمکشون کنن. دختر بیچاره رو که داشته از ترس بیهوش می شده با کمک دخترش می برن تو خونه بهش آب قنذ می دن بعد با آژانس می فرستنش خونش. شما تصور کنین اگه این مادر و دختر نیومده بودن کمک چه بلایی سر این دختر می اومد؟

یا یه مدت پیش یکی از همکلاسیام شوهرش اومده بود دنبالش به منم تعارف کردن که سوارشم تا یه جایی منو برسونن. منم سوار شدم. شوهر شروع کرد به تعریف کردن برای خانمش که آره من نزدیکای دانشگاتون منتظرت بودم که وقتش بشه بیام دنبالت دیدم یه آقایی مزاحم یه خانمی شد ٬ منم تو ماشین داشتم نگاشون می کردم که خانمه چشمش افتاد به من ازم کمک خواست منم دیدم که کسی اون اطراف نیست پامو گذاشتم رو گاز و فرار کردم. بعدش که تعریف کردنش تموم شد خودشو خانمش شروع کردن به خندیدن ٬ منم با تعجب نگاشون می کردم و پیش خودم می گفتم واقعا کجاش خنده داره ؟

 حتی بی غیرتی ای آقا گریه آور نه خنده دار ٬ اصلا چه جوری روش شده اینقدر با افتخار ای کارشو تعریف کنه. حالا اگه همین اتفاق برای خانمش می افتاد همین جوری می خندید؟

به نظر شما باید چیکار کرد مردونگی و غیرت دوباره تو جامعه پر رنگ بشه؟


مرتبط :

قبلا شوهرم روم غیرت داشت ولی الان ...

چطور میشه یه مردی رو غیرتی کرد؟

جواب خانم هایی که میگن چرا مردها بی غیرت شدن ؟

هست خانمی که از مرد با غیرت خوشش بیاد ؟!

آقایون، چرا بعضی از هم جنساتون بی غیرت شدن؟

فرق حسادت با غیرت تو آقایون چیه؟

شوهرم خیلی غیرتی هستند

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)