سلام

من چهار ساله که ازدواج کردم . من ٢٥ سالمه و شوهرم ٢٧ سالشه . شوهرم اولاش روم غیرت داشت مثلا طرز لباس پوشیدنم یا بیرون رفتنم واسش مهم بود البته نه در حدی که محدودم کنه منم اصلا از غیرتش بدم نمیومد حتی به خودشم گفته بودم که از غیرت مرد خوشم میاد..

ما یه چند ماهی جدا شدیم قرار بود طلاق بگیرم ولی مشکل حل شد و دوباره برگشتم پیشش ، از علاقه هیچکدوممون هم کم نشده و خدا رو شکر مثل قبلنا داریم زندگیمونو میکنم ولی نمیدونم چرا دیگه روم حساس نیست؟

نه لباس پوشیدنم براش مهمه نه بیرون رفتنم . یه بار بهش گفتم گفت من عوض شدم دوست ندارم محدودت کنم . به نظرتون این بی غیرتیه ؟! حس میکنم بی غیرت شده و این موضوع خیلی عذابم میده میگفت قبلنا به لباس پوشیدنت گیر میدادم چون نمیخواستم کسی نگات کنه اما الان میبینم در هر صورت نگات میکنن پس لازم نیست محدودت کنم ..

این موضوع باعث ناراحتی من شده لطفا بکین طبیعیه یا واقعا بی غیرت شده ؟


مرتبط :

چطور میشه یه مردی رو غیرتی کرد؟

چیکار باید کرد که مردونگی و غیرت دوباره تو جامعه پر رنگ بشه؟

جواب خانم هایی که میگن چرا مردها بی غیرت شدن ؟

هست خانمی که از مرد با غیرت خوشش بیاد ؟!

آقایون، چرا بعضی از هم جنساتون بی غیرت شدن؟

فرق حسادت با غیرت تو آقایون چیه؟

شوهرم خیلی غیرتی هستند

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)