سلام دوستان خانواده برتری

کاربر خانواده برتر هستم من به تازگی به عشقم رسیدم ، میخواهیم هفته بعد عقد کنیم ، خیلی دوستش دارم و عاشقشم ، مطمئن هستم خوشبختش میکنم و با هم خوشبخت میشیم ، برای خوشبختیمون دعا کنید ، ان شاء الله تا چند روز آینده خبر ازواجمون را به دوستان اعلام میکنم ، هر کی این متن را میخونه خواهش میکنم برای خوشبختی مون به نیت مون دعا کند .

مرسی از همه تون


مرتبط:

بعد از ۳ سال تلاش های سخت، خانواده م برجام رو تصویب کرد!

یه تجربه خوب از ازدواج یه خانواده برتری

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

تجربیات شما در مورد راضی کردن خانواده به ازدواج

از تجربه های مزدوج شدن تون بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)