سلام

من وهمسرم تو یه شهر خیلی کوچیک تو شرق کشور زندگی میکنیم من ارشد شیمی دارم و همسرم ارشد برق صنعتی ست.راستش یکی دوساله خیلی دنبال کار میگردم به هر دری زدم موفق نشدم باور کنیین اصلا دنبال حقوق بالا نیستم ماهی سیصد چهارصد هم راضیم. تو رشته خودم که کار نبود حتی حق التدریسی هم گیرم نیومد اخه اینجا یکی دوتا مدرسه غیردولتی دخترانه بیشتر نداره .حتی به مربی گری مهد هم راضی شدم اما نشدکه نشد. شوهرم با ارایشگری موافق نیست دوره خیاطی هم رفتم اما حتی قسط چرخش هم درنیومد بس که همه دنبال لباس حاضرین. افسردگی گرفتم از تو خونه موندن .شوهرم هم علارغم مهارتش حقوق پایینی داره راضی هم نمیشه حداقل بریم مرکز استان.بنظر شما چطور میتونم از این حس وحال دربیام و یه موقعیت شغلی پیدا کنم؟


مرتبط :

با مدرک شیمی نمی خوام سر کار برم، دنبال شغل پردرآمدم

به عنوان شیمیست کجا می توانم مشغول به کار بشم ؟

در مقطع ارشد بیوشیمی بخونم یا ژنتیک ؟

سوال از کسانی که مدرک ارشد میکروبیولوژی یا بیوشیمی بالینی دارن


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)