سلام دوستان

من بخاطر اتفاقی که در بچگی هنگام کشیدن دندونم افتاده بود ترس بسیار بسیار شدیدی از دندان پزشکی پیدا کردم بخاطر این اتفاق دو تا از دندونام که خراب و پوسیده شدند رو نرفتم درست کنم چندماه پیش یکی از دندونام بدجور امانمو بریده بود مجبور شدم برای راحت شدن از دردش برم دندانپزشکی که از شانس بدم وقت کشیدن دندان با اینکه دکتر پنج تا بی حس کننده زده بود دندونم بی حس نشد و وقتی کشیدش که من دردشو با تموم وجودم حس کردم .

همین باز باعث شد تا با خودم بگم که دیگه نرم دندونپزشکی ولی متاسفانه متاسفانه دوباره  یکی از دندونام تازگی شروع کرده به اذیت کردن داخلش به کل خالی شده و سیاه و به شدت درد میکنه طوری که فکم بعضی وقتا تیر میکشه حالا با اصرارای خونوادم قراره برم درستش کنم امکانش هست هنگام کشیدن یا پر کردن دندون بیمارو بی هوش کنن اخه یکی از مشکلاتی ک در رابطه با دندونام دارم ریشه بسیار محکم و سفت اوناست میترسم باز هم اون دردای وحشتناکو حس کنم لطفا راهنماییم کنید تو مشهد دکتری هست که بیمارشو بی هوش کنه بعد کارشو انجام بده یانه؟!

مرتبط با دندان :

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد ایمپلنت دندان

تجربیات شما در مورد خمیر دندان های ضد حساسیت و سفید کننده

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

روش های زیبا کردن دندان بدون ارتودنسی

تجربیات شما در مورد ارتودنسی متحرک دندان

دندان قروچه درمان داره ؟

سوال از کسانی که سابقه عصب کشی دندان دارند

تجربیات شما در مورد ارتودنسی دندان

نقش چیدمان دندان در ازدواج

تجربیات شما در مورد لامینت دندان ها

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

تجربیات شما در مورد جرم گیری دندان

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

رفع بوی بد دهان و زردی دندان ها

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)