سلام دوستان

 من دهنم خیلی بو میده بعضی وقتا فک میکنم به خاطر گشنگیه ولی مثلا یه ساعت بعد غذا هم دهنم بو میگیره. خیلی اذیتم هر جا میرم مجبورم کم حرف بزنم که مبادا طرف مقابلم از بوی دهنم اذیت بشه. قرص خوشبو کننده دهان هم استفاده میکنم ولی بازم بعد یه ساعت دوباره دهنم بو میگیره. دندون پوسیده یکی داشتم ترمیم کردم مشکل گوارشی هم ندارم فقط موقع استرس معدم درد میگیره.

راستی دندون هام هم زرد شده هیچ جرمی هم نداره که جرم گیری کنم. انگار جنس خود دندونم زرده. انواع خمیر دندونا رو هم استفاده کردم ولی زیاد تغییری نکرده.

ممنون میشم اگه یه راهکار واسه بوی بد دهان و از بین بردن زردی و سفید کردن دندون بهم بدید؟


مرتبط :

همیشه فکر میکنم دهنم بو میده ولی ...

ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

تجربیات شما در مورد لکه گیری دندان

تجربیات شما در مورد سفید کردن دندان ها

توصیه های یک دندانپزشک برای جلوگیری از خرابی دندان ها

تجربیات شما در مورد جرم گیری دندان

کسی تجربه ی جرم گیری دندان رو داره؟

چکار کنم دندون هام سفید بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) بهداشت دهان و دندان (۱۵ مطلب مشابه)