سلام
من یه مشکل خیلی بزرگ دارم . ده ساله بوی بد دهان منو آزار میده. الانم بیست و سه سالمه. نگین بهداشت رو رعایت کن و این چیزها.. من حتی یه دندون خرابم ندارم.
فقط این بوی لعنتی از زبانم میاد. نمیدونم چیکار کنم دیگه. بخاطر این مشکل همیشه تنها بودم. تو مدرسه و دانشگاه. حتی الانم که خونه خودم اومدم. نمیتونم مثلا با همسایه ها حرف بزنم. خب خجالت میکشم. حوصله مهمونی هم ندارم. روزی سه بار هم شده دهان و زبانمو میشورم ولی بازم این بو نمیره.
حتی نمیتونم با مامانم راحت بحرفم. خواهرم ندارم. اینم یه عامل دیگه واسه تنهاییم. صبح تا شب خونه تنهام. باردارم هستم. نمیتونم بیرون جایی برم. دارم دق میکنم تو خونه. همش حسرت گذشتمو میخورم تو تنهایی.
بلاخره خاطرات خوب دانشجویی و مجردی رو هر کسی داره. احساس میکنم از وقتی ازدواج کردم تنهاتر شدم. اخه خیلی استرس بهم وارد شد یک سال اول ازدواجم. فکر کنم سندروم روده تحریک پذیر گرفتم. از همون موقع. حتی دکتر هم رفتم و همین رو تشخیص داده بود.شوهر طفلیمم نمیدونه چیکار کنه.
اونم همش سرکاره. نمیتونه صبح تا شب پیشم باشه. من دختر شادیم و سعی میکنم با حرفام جمع رو شاد کنم و میتونم واقعا... اما الان دل و دماغ گذشته رو هم ندارم. روزای نوجوونیمو میگم. مطمئنم اگه این مشکلو نداشتم خیلی خیلی زیاد دوست واسه خودم داشتم.
ولی نمیتونم . فکر کنین میخواین با کسی حرف بزنین. صورتشو یجوری میکنه. یعنی برو اونور نمیخوام حرف بزنی! با اینکه من مطمئنم اون طرف روزی یه بارم بزور مسواک میزنه. اون وقت واسه من قیافشو اونجوری میکنه. واسه همین هیچ دوستی ندارم. دلم خیلی پره...
دلم میخواد راحت با همه حرف بزنم و بخندم ولی نمیشه. الان که شدم مث زندونیا تو خونه. همه هم به فکر خودشونن. هیچکی انگار یاد من نیست. حتی شوهرم... شایدم همه اینا مال افسردگی ناشی از بارداریه. اما مشکل من همونیه که گفتم. اگه اون نبود هیچ وقت انقدر تنها نبودم.
پیش دکتر گوش و حلق و بینی هم دو سال پیش رفتم. اما اصلا داروهاش اثری نداشت. نمیدونم چیکار کنم. خسته شدم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)