سلام
سی سالمه، غیر از دو سه تا دندون آسیابی عقب دهانم که عصب کشی کردم بقیه دندون هام سالم هستند . همون ها هم ظاهرا به خاطر فشار دندان عقل خراب شده بودن ، نمیگم روزی هجده بار ولی مرتب دندون هام را مسواک میزنم، اما دندون هام به شدت زرد هستند.
سیگار یا قلیون نمیکشم و فقط چای به صورت معمولی میخورم، وقتی مسواک میزنم یا حتی با دستمال کاغذی که روی دندون هام میکشم رنگ چای یا غذاهای اون روز کاملا از بین میره و روی دستمال میبینم ، اما دندون هام رنگ شون همچنان زرده، یکدست هم نیست لکه ایه، دو سه بار جرم گیری رفتم ولی دکتره فقط دهانم رو پره خون کرد و رنگ دندان هام همون طور موند .
خمیر دندان های ایرانی را کامل امتحان کردم ، مریدنت و کرست و دو سه تا خارجی را هم حداقل یک تیوب مصرف کرده ام ولی هیچ اثری مشاهده نمیکنم ، حس میکنم تا مغز دندونام این رنگی ان، البته یه دندان پزشک بهم گفت جنس دندون هات خیلی عالین ، ولی اگه بخوای سفید بشن باید یکی دو ملیون خرجش کنی ، که من ندارم
راهنماییم کنید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه) بهداشت دهان و دندان (۱۵ مطلب مشابه)