با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان

موضوعی که می خوام مطرح کنم متاسفانه مشکلی هستش که خیلیا مطمئنم باهاش روبرو شدن.

واقعیتش حدود سه سال پیش یکی از دوستای دانشگاهیم داشت ازدواج می کرد و وضع مالیش هم چندان خوب نبود و ازم تقاضای کمک کرد و من هم در حدود یه تومن بهش کمک کردم . ایشون قرار شد وام ازدواجشو گرفت ( که قرار بود سه ماه دیگه بدن ) پول منو پس بده. سه ماه گذشت و خبری نشد .

منم چون می دونستم دست و بالش خالیه بهش اصلا نگفتم . الان سه سال از اون ماجرا گذشته و از پول که خبری نشده هیچ حتی این اواخر بهش یه بار پیامم دادم که اگه داره پولمو پس بده ولی جواب پیام ام نداد.

موندم تو دو راهی که بهش زنگ بزنم یا نه. از یه طرف پیش خودم می گم شاید دستش خالیه روش نمیشه بگه ندارم، از طرف دیگه از این که یکی بخواد ازم سوء استفاده کنه هم اعصابم خورد می شه، حداقل انتظار دارم هر از چند گاهی یه پیام بده حالمو بپرسه . 

بعد این که پولو گرفت یکی دو بار زنگ زد و اینا ، ولی دیگه الان تقریبا دو ساله که هیچ خبری ازش ندارم . شما چه پیشنهادی می کنین؟ توی این کار رضای خدا هم برام مهمه. لازم به ذکره که این پول خیلی مشکلی ازم حل نمی کنه. نه این که بی نیاز باشم نه، مشکلاتم اونقدر بزرگه که با این پولا  حل نمی شن.

در اخر هم از همه عزیزان می خوام اگه پولی قرض میکنن سعی کنن به موقع به عهدشون وفا کنن و اگر هم نتونستن حداقل به طرف بگن و ازش فرصت بخوان. این ماجرا و دو تا ماجرای مشابه از این بدقولیا باعث شده که دستم برا کار خیر سرد بشه ( البته اون دو مورد دیگه تسویه کردن). ممنون ، نظر یادتون نره...


پیشنهاد:

برای خودم ارزش و شخصیتی قائل نیستم

برای بالا بردن اطلاعات عمومی از کجا باید شروع کرد ؟

با 22 سال سن، در حد یه دختر 10 ساله هم نمیتونم حرف بزنم

دوست دارم مثل بیشتر دخترا، زبون باز و شوخ باشم

در محافل رسمی زبونم برای حرف زدن باز نمیشه

میشه سلام و احوال پرسی کردن رو یادم بدید ؟!

آداب گفتاری و رفتاری عیادت از بیمار

آداب تبریک گفتن ازدواج

آداب گفتاری و رفتاری تسلیت گفتن و همدردی با داغ دیده

آداب تبریک گفتن بابت تولد نوزاد

متن احوال پرسی دوستانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)