سلام دوستان

من چند ماه دیگه بیست و یه ساله میشم و دانشجو ام. خلاصه اینکه در مورد ی موضوعی باهاتون می خوام مشورت کنم. اخیرا ی آقایی ابراز تمایل کردن که با من آشنا شن 35 ساله هستن، مهندس برق و شاغل و خانواده فرهنگی دارن و طبق گفته خودشون تا به حال عاشق نشدن و حالا خیلی تمایل دارن که ما همدیگه رو بیشتر بشناسیم و ببینیم به هم می خوریم یا نه!

 اول برام ی چیزی عجیبه که چطور ی مرد ۳۵ ساله تا این سن دلش نلرزیده باشه و مسئله بعدی برام اختلاف سنی ما هست راستش یکی دو بار که باهاشون صحبت کردم حس کردم حوصله م سر میره و سلایق مون متفاوته و حتی اسم خواننده ها یا سرگرمی های مورد علاقه منو نمی دونستن! 

و جدای این ها از ی جهت نگرانم چون دوستم می گفت مردانی که سی سال رو رد می کنن چون پخته میشن نمی تونی راحت تحت تاثیرشون قرار بدی و اون ها خواسته خودشون رو به تو القاء می کنن! من قبل ایشون به کلاسیم که مثل خودم متولد ۷۹ بود علاقه داشتم ولی رابطه مون تموم شد چون نمی تونستیم ازدواج کنیم و واقعاً انگار هر چقدر هم دعوا می کردیم درک بهتری از هم داشتیم! 

الآن طوریه که اکثر پسرهای زیر سی سال شرایط ازدواج رو ندارن و الآن این آقا که اومدن و میگن به من علاقه دارن حس غریبگی با و خودش و دنیاش می کنم راستش! و این هم بگم که منظورشون از آشنایی برای ازدواجه و در جریانن خانواده ها.

من در مورد اینکه قبلا به کسی علاقه داشتم بهشون گفتم و گفتن اگه تموم شده مشکلی ندارن ولی راستش گفتم نه نمی خوام رابطه ای رو باهاتون شروع کنم ولی بعد چند روز دوباره گفتن بهشون فرصت بدم! بحثم صرفا اختلاف سنی نیست . برام سواله اولا باید چه کار کنم فرصت بدم یا نه و اینکه من که ی دختر تو سن ازدواجم حتما باید با یکی ی دهه بزرگتر از خودم خواستگارام باشن؟ پسرهایی که جوون ترن صرفا برای دوستی میان جلو پس سلایق و نزدیکی فکرها باید در گرو شرایط مالی و غیره فراموش بشه؟

اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنون.


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)