سلام

یه کنکوری 18-19 ساله رشتم تجربیه + یکسال جهشی اومدم . درسم خوب بود ( نفر اول مدرسه بودم ) دقیقا دو سال اخر خراب کردم یه سری مسائل و مشکلات پیش اومد خودمم بشدت استرسی بودم همه رو هم قوز بالا قوز شدن تا من دو سال آخر بشم یه دختر بی تفاوت نسبت به همه چی.

حتی نمره های تک رقمی ! کسی که نفر اول و نمره زیر 19 نداشت ! استرسهام منو مبتلا به بیماری ibs  کرد ( سندروم روده ی تحریک پذیر ) صفر نیستم ولی اون چیزیم که میخواستم نیستم . زیستم خیلی قویه بقیه درسا رو در حد 1-2 فصل  درس خوندم و هیچ .

هدفم پزشکی بود چیکار کنم نمیدونم بازم بمونم پشت کنکور یا برم؟ رشته ای برم که واقعا حقم نیست و نهایتش بعده 4 سال اتمام تحصیل دانشگاهی حسرت به دل پزشکی باشم؟ پدر و مادرم رو چی جواب بدم ؟

میدونم بابام سرکوفتم میزنه تا روزی که زندم .با وجود نگاه فامیل و اطرافیان و حرفای داغون کننده ی بابام و اینکه دیگه سومین باره میخوام کنکور بدم بمونم؟ یا هر چی اومد برم و بعدا در حین دانشجویی بخونم واسه کنکور تا کسی هم ندونه و تحت فشار کسی نباشم و به هدفم برسم؟

مادرم به پای من پیر و داغون شده بخندم اونم میخنده گریه کنم گریه میکنه . مادرم میگه بخون برو خلاص شی از دست بابات و حرفاش . 

متاسفانه بابام بیماریمو مسخره میکنه میگه تو چته ؟ واسه چیته بری دکتر دارو ؟ واسه چیته و خیلی حرفای دیگه...

نمیدونه من تا الآن رو جلسه های کانون و ... چقد حالم بد شده بخاطر بیماریم و تمرکز از دست دادم و فقط با دو از جلسه زدم بیرون و زار زار گریه کردم . لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم با این شرایط بمونم یا هر چی اومد برم؟
التماس دعا


پیشنهاد :

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

چند سوال پایه، در مورد تحصیل در رشته پزشکی

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)