سلام

 من یه دختر 21 ساله هستم. اخیرا یه موضوعی ذهنمو مشغول کرده. راستش فانتزی هایی که راجع به شوهر آیندم دارم کمی از نظر دوستام غیر عادیه. بچه ها همه تعجب میکنن. میخوام بدونم واقعا من مشکل دارم؟ نکنه روانیم!

من دوس دارم  شوهرم آدم جدی و تا حدودی خشک باشه. خودم شدیدا ادم شوخ و پر انرژی و شاد و هیجانی هستم. دوس دارم لحن صحبت کردنش بیرون از خونه که دیگه حتی خشن باشه. گاهی حتی حرف خودشو به کرسی بشونه. به من گاهی راجع به شیطنتام تذکر بده البته میگم گاهی.

ولی مثلا خوشم نمیاد که دست بزن و اینا داشته باشه هااا. دیگه اینکه دوس ندارم چپ و راست بره و بیاد هی بگه دوست دارم عاشقتم و فلان و بهمان. حقیقتش اصلا دوس ندارم به شیوه ی معمول و رایج ابراز عشق کنه بهم.

دوس دارم به ندرت بهم ابراز علاقه کنه. ابهت و جذبه ی مردونش زیاد باشه. اصلا میخوام بدونم هست چنین پسری؟ اگه به شوهر ایندم بگم دوس دارم این طوری باهام رفتار کنی نمیگه تو مازوخیسم داری!! نکنه بهش بربخوره!


مرتبط:

فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف شدم

احتمالا برادرم مازوخیسم داره

میشه با یه مرد مازوخیسمی زندگی کرد؟

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه؟

آیا شوهر من یه مازوخیسمه؟

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)