سلام

من 25 سالمه یه برادر دارم که هفده ساله ، از کلیپ ها و چیزایی که توی کامپیوترش دیدم حیا میکنم مازوخیسم داره ولی نه شدید امیدوارم درست منظورمو گفته باشم .

همون رابطه ی آزار دهنده و از اینجور چیزا که عذاب میدن همدیگه رو . خیلی ناراحت و نگرانم واقعا نمیدونم چیکار کنم آیا کاری از دستم بر میاد یا نه؟ میترسم شدتش بیشتر بشه میشه راهنماییم کنید با خودشم به طور غیر مستقیم در میون گذاشتم زیاد ناراحت به نظر نمیاد در این باره ممنونم....

"خواهر"


مرتبط:

فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف شدم

میشه با یه مرد مازوخیسمی زندگی کرد؟

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه؟

شوهر آیندم نمیگه تو مازوخیسم داری؟!

آیا شوهر من یه مازوخیسمه؟

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)