سلام

چند تا سوال دارم . من ۲۶ سالمه میخوام از ایران مهاجرت کنم به قصد اینکه شاید اونم مطمئن نیستم که بتونم که با کسی ازدواج کنم؟ اینجا کسی هست که تو اطرافیانشون یه دختر ایرانی با یه خارجی ازدواج کرده باشه؟ زندگیشون چه جوریه؟ کدوم کشور خوبه ؟
خود خدا هم گفته که زمین من وسیعه مهاجرت کنید. شاید الان خیلیا بگن چرا اون موقع که کوچیکتر بودی خواستگاراتو رد کردی اما من با وجود اینکه قیافم هم خوبه اخلاقم هم به گفته اطرافیان نه خودم خوبه خواستگار نداشتم.

شاید علتش وضعیت مالی خانواده ام بوده چون دیگه حقوق کارمندان رو میدونید که دیگه چه جوریه یا اینکه با پسرا دوست نشدم دیگه از حرف مردم و از دست حسرت های خودم دیگه خسته شدم.

خوب منم دلم میخواد کسی منو دوست داشته باشه منم اونو دوست داشته باشم .مامان شم و... الانم که میگن تعداد پسرا کمه پسر خوب که نایاب تر .

با این که مسلمونیم و الگومون حضرت محمد ص چند درصد پسرا و خانواده هاشون راضین با دختر بزرگتر ازدواج کنند اونم یه دختر معمولی .

پس تا اینجا که خواهان نداشتم به احتمال ۹۵ درصد دیگه نخواهم داشت.میرم اونجا اگه ازدواج کردم که هیچ وگرنه تو غربت می میرم دیگه اینو اون نمیگن ترشیده و متاهلا از ترس شوهراشون دیگه ازت فرار نمیکنند .


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)