به نام خدا

سلام

دوستان عزیز و محترم بنده قصد مهاجرت به یه کشوری رو دارم که بتونم زندگی ارامی رو در اونجا داشته باشم . علاقه مند هستم که کشور مقصد با جمعیت کم و وضعیت اقتصادی مناسب و زیبا باشه ، برای تحصیل نمیرم ، برای زندگی دائم میخوام برم .

رشته تحصیلی من مهندسی معدن هست و مسلط به زبان انگلیسی هستم و مکانیکی بیشتر ماشین ها رو نیز بلدم .

سوالاتی دارم خواهش مندم جواب بدید ؛

برای مهاجرت به سوییس ، سوئد ، المان ، اتریش ، نروژ و یا هلند چه مقدار پول لازمه ؟ مستقیم میشه رفت ؟ چه کارایی لازمه ؟

با توجه به شرایطی که دارم میتونم اونجا زندگی ای به مراتب بهتر داشته باشم و ایا کار گیرم میاد ؟ هم چنین پدر و مادر من هم حمایتم کرده و گه گاه به ایران سر میزنم .

با تشکر


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)