با سلام

دوستان نظرتون درباره مهاجرت چیه؟ حالا به هر شکل ممکن منظورمه، اعم از تحصیلی، کاری یا پناهندگی ...، راستش با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه. بله میدونم که ممکنه اون نگاهی که الان تو ایران به دوستان ... مون هست تو خارج از کشور همون نگاه به ما بشه، ولی خوب از این وضعیت به نظرم خیلی بهتره.

من یه خونه دارم توی تهران ولی بنا به دلایلی (اقساط ماهیانش) نمیشه خودم بشینم باید دست مستاجر باشه. کار هم دارم ولی خوب کارگریه. با افزایش حقوق امسالم تهش با اضافه حقوق بگیرم 2/200/00 . میدونین نه که حالا خارج بهشت باشه ها، خودمم میدونم ولی خدایش از اینجا بهتره خوب. من با این حقوق امروز رفتم دو کیلو سیب زمینی خردیم با یه کیلو پیاز 30 تومن دادم اومدم بیرون، اعصابم داغون شد این چه وضعشه آخه؟

بابام میگه همین جوری نمی مونه، وضعیت عوض میشه، منم بهش میگم آره قراره بدتر بشه بهتر که نمیشه. این ترامپ لعنتی کلید کرده رو ما ول کنم نیست. والا ایران رو دوست دارم ولی خدایش این شکلی آینده ای نداریم.


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

دو دلم که برای ادامه تحصیل به خارج برم یا نه

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)