سلام
دختری هستم 21 ساله.دانشجوی موفقی هستم روابط اجتماعی خوبی دارم دوستان زیادی دارم و به نظر دیگران دختر مذهبی و معتقدی هستم. ولی یه مشکلی دارم که خستم کرده نمیدونم چی کار کنم. لطفا راهنمایی کنید .

من هر ماه حدودا یه هفته بعد از دوران قاعدگی میل جنسی شدیدی پیدا میکنم طوری که هر لحظه و هر جا به این مسئله فکر میکنم خدا رو شکر تا حالا کارم به خودارضایی نکشیده ولی دیگه داره کلافم میکنه همه چیزم مختل میشه  نه میتونم روی درس تمرکز کنم نه با دیگران رابطه خوبی داشته باشم از طرفی از فکرش احساس گناه شدیدی بهم دست میده هر ماه توبه میکنم ولی ماه بعد دوباره روز از نو روزی از نو...


تو رو خدا نگید برو ازدواج کن که ازدواج یه دختر دست خودش نیست به خصوص برای ما دخترای مذهبی که با منتظر یه کیس مناسب باشیم بیاید. البته من تو سن 17 سالگی و 19 سالگی خواستگارای خوب داشتم ولی پدر و مادرم رضایت ندادم اون موقع اینقد احساس نیاز نمیکردم و حسابی سرگرم درس و مشق بودم ولی الان دارم دیوونه میشم . تو رو خدا اول برام دعا کنید بعد بگید چی کار کنم؟

مرتبط :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)