سلام
من یه دختری 25 ساله هستم حدود دو ساله با یه آقا پسری ازدواج کردم که دو سال از من بزرگتره، با کلی سختی چون که که خانوادم راضی نبودن، چون همسرم خیلی از ما ثروتمندتر بود و پدرم میگفت همسرت باید مثل خودمون باشه بعد ازدواج یهو تغییر کرد رفتارش با من سرد شد.

سر چیزهای بیخودی دعوا میکنه باهام، تازه این آخری ها دیگه دستم روم بلند میکنه ! واقعا از دستش خسته شدم، ولی نه خانوادم منو میخوان نه میتونم باهاش زندگی کنم، تازه چند وقته از دوستاش شنیدم سیگار میکشه، بهش که گفتم بدتر کرد.

الان دیگه تو خونه هم سیگار میکشه، از صبح تا شب تو شرکته با اینکه میدونم اصلا به کار این همه احتیاج نداره چون وضع مالی خوبی داره.

ممنون میشم کمکم کنید خیلی بهم ریختم


مرتبط:

از ازدواج خواهرم با یه پسر پولدار به خاطر تفاوت هایی که داریم می ترسم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

مشکلم اینه که خانواده ی شوهرم خیلی پولدار هستند

ازدواج فقیر با فقیر و ثروتمند با ثروتمند

بحث در مورد نقش ظاهر و ثروت در زندگی مشترک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)