با سلام

ممکنه سوالم خنده دار باشه ولی جدی جدی برای من دغدغه شده و آزارم میده و اون این هستش که خواهرم با یه خانواده ی بسیار پولدار وصلت کنه.

ببینید ما جزو قشر معمولی جامعه هستیم. خواهرم تخصص پزشکی میخونه و همیشه دنبال کیس های ازدواجی هست که بسیار بسیار پولدار هستن و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه. 

من میدونم که باید با توجه به رشته ش فردی باشه که در حدش باشه، ولی خب اون مورد ها زیادی ثروتمند هستند و من ناراحتم چون اختلاف مالی، اختلاف فرهنگی رو به همراه داره و اون ها دیدشون و زندگی شون کاملا متفاوته و خب من همیشه در ارتباط با این آدم ها معذب بودم و راحت نبودم.

یه جور ترس دارم از این جریان، هم برای ارتباط اون ناراحتم هم ارتباط دو خانواده. میدونم مسخره است ولی ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل منم یا خواهرم؟ 

تشکر


مرتبط:

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

مشکلم اینه که خانواده ی شوهرم خیلی پولدا هستند

ازدواج فقیر با فقیر و ثروتمند با ثروتمند

بحث در مورد نقش ظاهر و ثروت در زندگی مشترک



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)