با سلام 

چند روزی میشه که این سوال ذهن من را مشغول به خود کرده و جوابی پیدا نمیکنم 

دوستان این سوال من مربوط میشه به ازدواج فقیر با فقیر و ثروتمند با ثروتمند 

که من نمیگویم همیشه صددرصد این اتفاق می افته ولی حدود 98 درصدد این اتفاق می افتد

و سوالم این است

چرا دختری که دیپلم دارد برایش خواستگارهایی می ایندکه حتی تا سیکل را هم نخوانده اند چرا همه خواستگارانش فقیر هستند و حتی تحصیلاتشان از دختر هم کمتر است 

اما 

همه خواستگاران دختر ثروتمند پولدار و تحصیل کرده هستند 

مثلا خانمی که دکتر است قطعا با دکتر یا مهندس ازدواج میکند 

پسران تحصیل کرده هم خواستگاری همچین دختری میروند


پیشنهاد :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

قصد ازدواج بدون داشتن کفویت های مالی و فرهنگی

کفویت اقتصادی با نگاه واقع بینانه

تفاوت دیدگاه مردم در مورد ازدواج بدون داشتن کفویت مالی

انواع بلوغ در ازدواج ← بلوغ اقتصادی

آیا تنها معیار ازدواج مسائل مالی شده ؟!


مرتبط:

از ازدواج خواهرم با یه پسر پولدار به خاطر تفاوت هایی که داریم می ترسم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

مشکلم اینه که خانواده ی شوهرم خیلی پولدا هستند

بحث در مورد نقش ظاهر و ثروت در زندگی مشترک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)