سلام دوستان
دختری نوزده ساله هستم و میخوام وارد دانشگاه بشم . من خیلی ادم ترسویی هستم و از تعریفاتی که از دانشگاها بهم گفتن ترسم چند برابر شده .

میگم نکنه وارد دانشگاه شدم انقدر ادمای بدی اونجا باشن که منم مثل اونا شم ؟ من بخدا تا حالا خیلی خودمو کنترل کردم تن به هیچ دوستی با جنس مخالفی ندادم . میگم نکنه بچه هاش بد باشن و منم اونطوری شم .  نمیدونم خیلی استرس دارم !

اینهمه ادم رفتن دانشگاه مگه همشون مثل من استرس داشتن ؟ من از ادمای بد ترس دارم از هیچی اندازه ی این ترس ندارم !

شمام این استرس رو داشتین ؟ میشه واسم توضیح بدین . نمیدونم چکار کنم .. یه استرسی همش همراهمه.

کمکم کنین ممنون میشم 


مرتبط با ترم اولی ها :

شما که دانشگاه رفتین بگید چه جوریه جو اون جا؟

ما ترم اولی ها چکار کنیم که ترم بالایی ها ضایع مون نکنن؟

از جو محیط دانشگاه می ترسم

چگونه در دانشگاه ضایع نشویم؟

چطوری در دانشگاه جنتلمن باشم ؟!

تجربه ها و توصیه های شما برای ترم اولی ها

دختری هستم که از مهرماه ان شاء الله قراره برم دانشگاه

می خوام برم دانشگاه ولی استرس دارم

برای یه دختر ترم اولی چه نصیحت هایی دارید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)