سلام

من دختری 23 ساله هستم دانشجوی سال اخر کارشناسی در یک محیطی زندگی میکنم که تقریبا  همه اهالیش همدیگر را میشناسن .

من حدود 3 ماه است به یک پسری همسن خودم علاقه مند شدم که آشنایی دوری از هم داریم و خانواده هایمان هم دیگر را به طور کامل میشناسن تقریبا خانواده با ایمانی هستن.

ایشان دانشجوی ترم اخر کارشناسی است  و من دو ماه پیش  ایشون رو در اداره مخابرات نزدیک خانه مان که برای تمدید سرویس اینترنت رفته بودم دیدم و از طرز برخورد و متانتش خیلی خوشم امد و داداشم هم اونو میشناسه و رو بسته ازش سوالایی در موردش کردم اونم گفت پسر خوب و سر به راهی است .

بعد از اون روز ذهنم را مشغول کرده و بعد از اون 2 و 3 باری هم پیش اومد که دیدمشون و نگاهاش یه جوری شده بود حس کردم اون هم  یه حسی بهم داره... 

بعد یه مدت دیدم که از از طرف اون به شماره من پیام امد ( البته شماره موبایل و تلفن  و تمام اطلاعات من در اون اداره قبلا ثبت شده بود ) و ایشون  سوال کرده بودن که ایا مشکل نت من حل شد و من هم خیلی رسمی پاسخ دادم و خداحافظی.

دوباره بعد چند روز دیدم اومده تو تلگرام برام پیام گذاشته و البته خیلی معذرت میخواست که جسارت کرده و به من پیام داده. اونجا یکم با هم حرف زدیم در مورد درس و دانشگاه... و اخر سر ایشون معذرت خواستن و گفتن که به نظرشون خوب نیست دو تا جنس مخالف با هم حرف بزنن من هم  اون لحظه از اون حرفش  تعجب کردم و گفتم احتمالا اون فکر کرده من اهل دوستی هستم ولی اون روز چیزی نگفتم.

اما فرداش که دوباره پیام داده بود برای اینکه برادشت بدی در موردم نکنه  برگشتم گفتم بله شما دیروز درست گفتین خوب نیست دو تا جنس مخالف با هم حرف بزنن و از اینا گذشته ما تو محیطی هستیم که همدیگرو میشناسن و ممکنه اگه ما با هم حرف بزنیم فکر بدی در موردمان بکنن و برای خانواده ها خوب نیست...

و ایشون هم  حرفای منو تائید کردن کلی ازم معذرت خواهی کردن و گفتن اگه این چند روز مزاحم شدم ببخشین و همون روز تمام شد. ولی بعدش من با خودم گفتم شاید نباید اون حرفا رو بهش میگفتم  احتمالا اون فکر کرده من ازش بدم میاد که اونجوری گفتم دیگه بعد از اون که یه ماه میگذره  هیچ خبری نشد حتی دیگه تلگرام هم نمیاد .

به نظرتون من حالا دوباره به یه بهانه ای بهش پیام بدم که نشون بدم بهش علاقه دارم از اونجایی که مورد تائید هم هست فکر نکنم اهل دوستی باشه پس هدف اون از پیام دادانش چی بود؟

دوستان من الان باید منتظر باشم باز دوباره پیام بده یا خودم یه حرکتی کنم؟؟ اخه میترسم بعدا پشیمون شم.

ببخشید طولانی شد ممنون میشم راهنماییم کنید


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)