سلام دوستان 

داستان از این قراره که چند وقت پیش یه فرد ناشناس چند بار به من پیام دادن و درخواست دوستی داشتن، منم با توجه به اعتقاداتم اون فرد ناشناس رو بلاک کردم . بعد یه ماه که از این قضیه گذشت به طور کاملا اتفاقی رفتم روی بخش کاربران بلاک شده و دیدم که فردی که چند وقت پیش به طور ناشناس بهم پیام داده بود عکس پروفایلش عکس پسر عمه ام بود . بعدا که پرسیدم متوجه شدم جدیدا از این خط استفاده میکنه. در حالی که وقتی پیام داده بودن خودش رو معرفی نکرده بود و اکانتش با اسم دیگه ای بود . جالبش اینه پسر عمه مذکور اصلا بچه نیست و ۲۸ یا ۲۹ سالش میشه و ظاهرا فرد وجیهی نشون میداد . بنده خودم ۲۳ ساله هستم و دانشجو .

اصل سوالم اینه اصلا چرا باید با یه اکانت دیگه پیام بده ؟ از شما پسرا میپریم و خواهشا جواب بدید آیا از ظاهر امر میشه فهمید این فرد قصد داشته منو سرکار بذاره یا باهام دوست بشه که سوء استفاده کنه ؟

باهاش چشم تو چشمم به خاطر روابط خانوادگی ولی اگه همچین قصدی رو داشته واقعا با خودش و عمه م قطع رابطه میکنم .خیلی وقیحانه ست که بخواد دختر دایی خودش رو سر کار بذاره ...

به نظر شما چرا همچین کاری کرده؟ کسی از شما همچین تجربه ای رو داشته؟ چه برخوردی داشتید؟ لطفا ایجاد جو نکنید دوستان و اگه چیزی به ذهنتون نرسید لطفا مسخره نکنید ، ممنون میشم برای دغدغه من وقت بذارید .


مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)