سلام .

از اینکه به سوالات پاسخ می دید ممنونم
من یه مشکل فکری رو که برام پیش اومده براتون مطرح می کنم و ازتون درخواست راهنمایی دارم
من یه دختر چادری هستم که سعی کرده و میکنم ، زیاد به نامحرم نگاه نکنم ولی متاسفانه 4 سال پیش متوجه نگاه های یک آقا ( در محل کارشون ) در یک مکان عمومی نسبت به خودم شدم  که اصلا توجهی نمی کردم و هر روز این آقا بیشتر نگاه می کردن و غیر مستقیم به نظر خودم ابراز علاقه و کارهایی می کردن که توجه من رو جلب کنند .

ولی من اصلا  اصلا در  3 سال قبل توجهی نکردم و سعی میکردم حتی به طور ناخودآگاه هم چشم در چشم نشویم چون هر جا من بودم ایشون هم بودن و حتی من رو به دوستانشون هم نشون می دادن و تمامشون من رو میشناختن و ....

ولی اصلا ابراز علاقه خودشون رو ( به نظر خودم ) کلامی بیان نکردن که شاید به دلیل بی محلی های من بوده . تا اینکه بعد از سه سال متاسفانه دوباره ایشون رو در جای دیگه ای دیدم و دوباره با لبخند و نشون دادن من به دوستانشون باعث ناراحتی من شدند و باز هم متاسفانه من هم کم کم به ایشون علاقه مند شدم و فکرم رو مشغول کرده و کمی اذیت می شوم .

می دونم بچگی می کنم ولی به نظر شما باید چه کار کنم چون مجبورم هر روز از محل کار ایشون عبور کنم و آیا ایشون ( اقایون ) در این گونه موارد علاقه مند شده اند یا نه فکر کرده اند که من از ابتدا از ایشون خوشم امده بوده که به شدت از این فکر می ترسم؟

از راهنماییتون سپاس گذارم


مطلب مرتبط :

برخی از آقایون چرا به صورت یک خانم خیره میشن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)