سلام
من خانمی 32 ساله هستم که از شما خواهران و برادران محترم یک سوال دارم.
اگر چه مجرد هستم ولی به واسطه اینکه تک فرزند هستم و از پدر و مادرم مراقبت کردم ،و همینطور به خاطر اخلاق تند پدرم سختیهای زیادی رو در زندگیم دیدم و همیشه به خدا توکل کردم و با تفکر به دور ازاحساسات تونستم موفق باشم.
با این مقدمه میخواستم بگم ، که انسان خامی نیستم پس سوالم رو نشانه خامی یا مضحک نشمرید .
به طور کلی اخلاق ، طرز صحبت کردن و رفتار اجتماعی آرام و جدی دارم و به لحاظ اینکه از خانواده ای تحصیلکرده و پایبند به اخلاق هستم همیشه مراقب لباس و آرایشم هستم .
چند سالی هست که از یه فروشگاه زنجیره ای به خاطر تخفیف زیاد و همینطور نزدیکی به منزلمون خرید میکنیم و همیشه همراه پدر یا مادرم هستم و هرگز تنها نیستم چون اونها رو همراهم برای قدم زدن میبرم ، از طرفی تفریح دیگری هم ندارن .
طی این چند سال صندوق دارها دیگه ما و خیلی از مشتری های ثابت رو میشناسن . همیشه هم در نهایت ادب و احترام رفتار کردن.

یکی از صندوقدارهای این فروشگاه، آقایی هست که تقریبا طی این چند سال بارها برای ما فاکتور زده و من به واسطه اینکه اخلاق ذاتی خودم هست و به صورت کسی نگاه نمیکنم هرگز به ایشون دقت نکرده بودم ، تا اینکه چند وقت پیش در صف انتظار بودیم که من داشتم خریدها رو در نایلون می ریختم حس کردم به من زل زده ، من بدون اینکه نگاه بکنم کارمو انجام دادم وقتی سرمو بلند کردم تا بهشون بگم مبلغ خریدم چقدر شد ، دیدم خیلی جدی طوری به صورتم زل زده و مات مونده که انگار چیزی رو توی صورتم گم کرده!

بدون توجه به این حالتشون گفتم لطفا فاکتور رو بدید و گذشت تا دفعه بعد که برای خرید رفتیم ، من چون حس کردم ممکنه باعث سوء تفاهم بشه این بار رفتم یک صندوق دیگه کارم رو انجام دادم ، موقع رفتن با کمال تعجب دیدم بازم داره باهمون حالت توی صورتم نگاه میکنه.
طی دفعات بعدی باز هم پیش ایشون نرفتم ، اما حس میکردم با همون حالت بدون لبخند و جدی به من خیره شده.
تا اینکه چند روز پیش، که بخاطر مشکلات خونه ناراحت بودم ، اصلا دقت نکردم و رفتم خریدها رو روی ریل این اقا گذاشتم ، اما اصلا و ابدا بهش نگاه نکردم و حتی گذاشتم تا مادرم پول رو پرداخت بکنه.
ولی بازم مرتب حس میکردم با همون حالت خیره شدن مرتب حین انجام فاکتور زدن نگاهم میکنه و وقتی میخاستم چرخ خرید رو ببرم به حالت خیلی واضح طوری که همکاراشم فهمیدن به صورتم خیره شد.
میدونم هر انسانی ممکنه به دیکری خیره بشه ، ولی قطعا این رفتار بی دلیل نیست. میخواستم از شما بپرسم  معمولا منظور آقایون از این رفتار چیه؟ میخواد چی رو به من بفهمونه؟
خودش هم پسر نجیب و باوقاریه، همینه که من متعجب شدم. یه وقت فکر نکنید دنبال علاقه و... هستم. میگم شاید موردی توی رفتارم هست که خوشایند یا ناخوشاینده و باید ترکش کنم ، برای همین برام سوال شد و چون خودتونم میدونید اینجور موارد شناختی از مرد یا زن رو با نزدیکان نمیشه مطرح کرد، چون من فقط یک سوال برام پیش اومده و ممکنه نزدیکان جدیش بکنند.
باز هم میگم فقط و فقط به صورتم خیره میشه، بدون لبخند یا اخم .


مرتبط:

دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)