سلام
اگه دختری و پسری  واسه چند ثانیه به هم خیره بشن و چشم تو چشم هم بندازن میتونیم بگیم اون دختر یا اون پسر عاشق ما شده ؟ ( میتونیم اسم اینو عشق در نگاه اول بذاریم ؟ )

اصلا دلیل نگاه های خیره یه دختر به یک پسر چی میتونه باشه ؟ اگه تجربه ای دارید خوشحال میشم بشنوم . خیلی واسم مهمه . تشکر


مرتبط:

دخترم، نمیتونم تو صورت کسی نگاه کنم و حرفم رو بزنم

نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟

آقایون ، اگه یه دختر محجبه موقع حرف زدن به چشماتون نگاه کنه بده ؟

علت این که نمیتونم عادی با آقایون برخورد کنم، اینه که هیز هستم؟

بیشتر بخوانید ...

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

نکنه عکس العمل هایی که نشون دادم چراغ سبز تلقی شده ؟

اقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

من که هیچوقت نمیتونم چراغ سبز نشون بدم

آیا منتظر چراغ سبزی از طرف منه ؟

شما پسرا چگونه به یک دختر چراغ سبز نشون می دید؟

چطور به طرف چراغ سبز نشون بدیم؟

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

دخترا میتونن نوع نگاه پسرا رو تشخیص بدن؟

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نگاه های یواشکی دخترا چه معنی میده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)