عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت شما کاربران عزیز

برای اولین بار تصمیم گرفتم نظر بذارم که من از خوانندگان سایت هستم و تا حالا نظری نذاشتم دوستان

واقعیتش من دانشجو سال 5 رشته پزشکی دانشگاه تهرانم. که تا 2 سال آینده دوره پزشک عمومی رو پشت سر میذارم و قصد مهاجرت به آمریکا یا فرانسه رو دارم . به قصد ادامه تحصیل  و زندگی . (فعلا هیچ اقدامی نکردم ) که باید امتحانت USMLE پاس کنم و...

 من نمیدونم چه رشته ای برای تخصص گرفتنم انتخاب کنم من عاشق رشته پزشکیم اصلا تو خون من پزشکیه !

همه رشته هاشو دوست دارم بین انتخاب 4 رشته موندم اگر برادری یا خواهری کنید در حق بنده ممنونتون میشم :

1) رشته جراحی قلب

2) رشته جراحی مغز و اعصاب

3) رشته متخصص داخلی

4) چشم پزشکی           

به همه این 4 رشته تا یک اندازه علاقه دارم این طور نیست که فقط به یکی علاقه داشته باشم شما خودتونو بذارید جای من  کدومشو انتخاب میکردین ؟ اگر استعداد کافی تو همشون رو داشتید از این چهار رشته  کدومو انتخاب میکردید ؟

نمیدونم  این حرفی  که میزنم درسته یا نه فقط شنیدم که رشته جراحی  مغز و اعصاب 6 ساله و بعضی هام میگن 8 ساله که فکر میکنم پدر ادمو در بیاره  .نمیدونم !!
از خوانندگان محترم سایت که پزشک هستید کدوم رشته بهتره !! کدوم درامد خوبی داره !!!
لطفا بنده حقیر رو راهنمایی کنید


بیشتر بخوانید ...

بحث در مورد تخصص های پزشکی برای کنکوری ها

دانشجوی پزشکی عمومی هستم و برای انتخاب تخصص مرددم


مرتبط با قبولی در پزشکی:

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)