سلام

من یه دختر ساده و معمولیم با 25 سال سن در حال حاضر مهمترین دغدغه ام شده دو سه تا خطی که زیر چشمم افتاده ( چروک دور چشم). واقعا حالم بده و حس افسردگی بهم دست داده آخه با این سن چروک دور چشم چرا باید اتفاق بیفته؟! من همیشه کرم ضدآفتاب استفاده میکنم و خیلی هم مراقب پوستمم ولی تازگیا یک کرم خارجی به اسم الارو استفاده کردم که از اون به بعد همون خطوط دور چشمم مشخص شد و حتی خطوط لبخند خودم احتمال میدم اشکال از این کرمه باشه!!

دوستانی که تجربه دارید و یا حالا از اطلاعاتتون مطمئن هستید اگه لطف کنید و راهنماییم کنید ممنون میشم: لیزر و بوتاکس و...خیلی هزینه بره و از عهده من خارجه آیا راه درمان طبیعی سراغ دارید که این مشکل حل بشه؟ البته تو اینترنت خیلی چیزا گفته ولی من میخوام از کسی راهنمایی بگیرم که این مشکلو لمس و درمانش کرده!!

لطفا راهنماییم کنید باور کنید چند روزه خواب و خوراک و تمرکزم رو گرفته


پیشنهاد :

گودی و سیاهی زیر چشم چطور درمان میشه؟

تجربیات شما در مورد رفع چروک زیر چشم

تیرگی زیر چشمم داره کلافم میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)