سلام

خانم هستم. سنم بین 20 تا 25 سال . یک مدته زیر چشمم چروک شده! آخه تو این سن دیگه چرا ؟! پوستم سفیده. خشکه. جوش هم نداره. لوازم ارایشی استفاده میکنم کم و بیش. معمولا با آب هم میشورم یا حمام میرم شسته میشه.

نگرانم نکنه این چروکها دیگه نره ؟ اگه برطرف نشه چه خاکی به سرم بریزم ؟ راهی هست خوب بشه؟ چه کار باید بکنم؟ اصلا علتش چی میتونه باشه؟

هزینه دکتر پوست رفتن رو هم ندارم. اگر کسی علم داره، لطفا راهکاری بده، یا پماد یا داروی خاصی معرفی کنه. ترجیحا طبیعی. مناسب سن من. به مطالب کدوم سایت اینترنتی میتونم اعتماد کنم؟ اصلا تا حالا واسه کسی تو این سن این مشکل پیش اومده؟

خواهش میکنم کمک کنید. مادر و خواهرم سرزنشم میکنن. مامانم میگه پماد ویتامین A  بمال. اما خواهرم میگه نه زیر چشمتو سیاه میکنه. چه کنم؟ از شوهرم خجالت میکشم.


پیشنهاد :

کسی هست که با مشکل چروک دور چشم مواجه شده باشه ؟

تیرگی زیر چشمم داره کلافم میکنه

گودی و سیاهی زیر چشم چطور درمان میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)