سلام
دوستان عزیز خانومها و آقایان محترم
راستش نمیتونم بگم مشکل خاصی دارم ولی نظراتتون خیلی میتونه بهم کمک کنه . پسری هستم زیر 35 سال نه موهام سفید شده نه کچلم نه چاق نه لاغر .

خیلی صریح بگم چهرم بد نیست دانشجوی فوق هستم ( ترم آخر ) خونه و ماشین هم دارم
البته نه آنچنانی ولی آبرومند .

مهارتهایی هم دارم که میشه ازش پول در آورد.. ولی در مورد شغل  کمتر از یکسال دیگه (نهایت دو سال) شغل آبرومندی خواهم داشت و البته هزینه عروسی و ازدواج و اون یکسالی که شغل ندارم هم در حد آبرومند دارم. از لحاظ مذهبی آدم خشکه مذهبی نیستم ولی اصلا حزب الهی هم نیستم حد وسط . محرم و نامحرم و .... حالیم میشه.. مریضی خاص یا نقص خاصی هم ندارم

حالا سوال و نظرات شما که برام مهمه اینه؛
من تا پارسال قصد ازدواج نداشتم نه اینکه بدم بیاد به فکرش نبودم.. همونطور که تا الان به فکر سفر به ماه نبودم ولی کمتر از یکساله به فکرش افتادم . 

کل توقعی هم که دارم دختری پدر مادر دار و محرم و نامحرم فهم بین 24 تا 27 هستش. ظاهر هم تا حدی مهمه اما دیگه حوری و پری هم نمیخوام. یه خانواده متوسط واقعی میخوام (تنها چیزی که برام مهم نیست پول دختره) ترجیح میدم خانمم کار نکنه ( البته در شرایطی ممکنه موافقت کنم ) و اصلا از محله بالای شهر نباشه (نهایتا مرکز تهران).خودمم بچه تهرانم.. از لحاظ عرفی و شرعی هم خودم رو ملتزم میدونم به تمام شرایط ازدواج .

اما سوالات ( لطفا با توضیحات کامل بگید... مخصوصا خانمها ...... چون اینجا کسی کسی رو نمیشناسه ولی مشخصا نظر شما میتونه شاخصی باشه )

1. توقعم در چه حده ؟
2. به نظر شما من تو جلسه خواستگاری مشکلی پیدا میکنم؟
3. اگه راهنمایی دارید به من بگید ممنون میشم

با تشکر از همه شما دوستان


مرتبط:

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

بعد از عقد متوجه شدم که خانمم پر توقع و ولخرجه

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)