سلام بچه ها
راستش من آدم مدرن و روشنفکری هستم و اعتقادات خاصی دارم. خصوصا به برابری حقوق زن و مرد خیلی زیاد معتقدم. برای همین در مورد ازدواچ هم عقاید خاص خودمو دارم. میخوام یکسری عقایدم رو بنویسم نظر بدید که آیا با چنین فردی ازدواج میکنید یا نه؟

1- به زنم حق طلاق میدم
2- حضانت بچه مون باید با کسی باشه که توانایی نگهداری ازش رو داشته باشه و همه مخارجش رو بر عهده بگیره .... البته بچه خودشم باید هر طرفی رو دوست داشت آزادانه انتخاب کنه
3- حق تحصیل و کار و خروج از منزل هم بهش میدم.
4- مخارج عمومی منزل ( کرایه خونه، خورد و خوراک، هزینه قبض های آب و برق و گاز، شارژ، تعمیر و یا خرید لوازم منزل، خرید لوازم مصرفی مثل صابون و پودر لباسشویی و ...) مشترکا پرداخت میشه (یعنی 50-50) ... در مورد تلفن بستگی به مبلغ قبض داره!!

5- مخارج شخصی هر کس (کرایه راه، خرید لباس و لوازم شخصی، و کلا هرچیزی که داخل مصارف عمومی نباشه) برعهده خودش هستش
6- برای رابطه جنسی هم، اول ازدواج یک حداقل و حداکثر دفعات در ماه تعیین میشه، و طرفیت باید به تعهدشون پایبند باشن. البته درصورت توافق هر دو طرف میتونه قواعد تغییر کنه، ولی نقض یکطرفه و یا تغییر یکطرفه ممکن نیست!

نظرتون چیه دوستان؟

من همه تلاشم رو کردم که برابری زن و مرد حفظ بشه و هر دو طرف کاملا به حقوق انسانی خودشون دست پیدا کنن... آیا شما هم با نظرم موافقید و اگر فردی میومد خواستگاریتون با این دیدگاه باهاش ازدواج میکردید؟


بیشتر بخوانید ...

شعار " تساوی حقوق زن و مرد "

به چه خانمی میشه گفت فمنیست ؟

حقوق زنان چه چیزی هست که اسلام به آن توجه نکرده ؟

سوال از خانوم هایی که طرفدار حقوق زنان به شکل غربی هستند

آیا قوانین اسلام تماما به نفع مردان و علیه زنان است؟!

حق النساء ، حقی کمتر شناخته شده که زن بر شوهر دارد

روابط جنسی زن و شوهر از نگاه دین اسلام

جایگاه زن در اسلام

حقوق زنان چه چیزی هست که اسلام به آن توجه نکرده ؟

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم

حکم خدا و اسلام درمورد تبعیض بین فرزندان چیه؟

اسلام رو خلاصه کردن توی عزا و غم ...

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده

زندگی به سبک قرآنی و اسلامی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)