سلام به همگی

من فقط یه سوال از خانوم هایی دارم که طرفدار انسانیت و حقوق زنان به شکل غربی و آزادی و آزادگی و برابری جنسی هستند . میشه به من بگید شماهایی که اینقد از حقوق زنان حرف میزنید (منظور همون شعارهای برابری جنسی و دین نه اما انسانیت بله ) که اولین بار فیلم های مستهجن ( که توی اون ها با زنها مثل حیوونها رفتار میشه و ارزش و کرامت زنها رو نابود میکنه ) در کدوم کشورها تولید شدند ؟ نه واقعا میشه به من بگید ؟

توی کشور هایی که طرفدار حقوق زنان هستند یا توی کشورهای اسلامی مثل کشور ما ؟ میشه به من بگید که این فیلم های مستهجن که این همه روی مردهای ما هم اثر گذاشتن ( مثلا همین رابطه ی نامتعارف ) توی کدوم کشورها با حجم انبوه تولید میشن ؟ توی کشور ما یا کشورهایی که شعار حقوق زنها رو میدن ؟

متاسفانه زن های ما هر چی میکشن از دست خودشونه . من به اون خانومی که گفتند که میخوام دین نداشته باشم میگم اگه شما فک میکنی دین نداشته باشی وضعیت بهتر میشه خب هر جور که صلاح میدونی . خانوم های عزیز !!! خواهر های عزیز !!!

اگه زمانی دین به صورت کامل از کشور ما بره بیشترین کسانی که ضرر میکنن همین خود شما زن ها هستید . اون وقته که میشه انواع و اقسام سو استفاده ها رو از شما زن ها کرد . یا مثلا  فک میکنید دین که نداشته باشید اون مردی که رابطه ی م  ق ع د ی   میخواست دیگه نمیخواد ؟

نه خیر عزیز من . اتفاقا مشکل از همون کشور های بی دین و به اصطلاح آزاده که هم روی مرد ها و هم روی زن های ما اثر گداشتن . بی دین شدن شما مشکلی رو حل نمیکنه بلکه باعث میشه شماها هم به صف اونها بپیوندید و به طور غیر مستقیم اونا رو یاری کنید . و این رشته سر دراز داره . یا اصلا تا حالا به این فکر کردید که چرا خدا اجازه ی چند همسری به مرد ها داده ؟ حتما خدا یه چیزی میدونسته ! یا شاید هم شما باز هم طرفدار انسانیت باشید ؟!

در مورد رابطه ی نامتعارف همین مقدار بس که از طرف دین طرد شده ( در صورتی که زن راضی نباشه حرامه . یعنی کسی که به دین معتقد باشه و دین دار باشه این کار رو بدون اجازه همسرش نمیکنه ) به هر شکل از طولانی شدن متنم پوزش میطلبم . از همگی خواهشمندم یه بار دیگه متنم رو بخونید و دربارش نظر بدید . از آقای نجفی هم بابت اینکه چنین محیطی رو فراهم کردن تا همه بتونن با هم بحث کنن بی نهایت سپاسگزارم .

البته هنوز جای بحث بسیار هست ...

موفق و سربلند باشید ....

محمدرضا 28 ساله از ایران !!!


بیشتر بخوانید ...

ازدواج با پسری که به برابری حقوق زن و مرد خیلی زیاد معتقده

شعار " تساوی حقوق زن و مرد "

به چه خانمی میشه گفت فمنیست ؟

حقوق زنان چه چیزی هست که اسلام به آن توجه نکرده ؟

آیا قوانین اسلام تماما به نفع مردان و علیه زنان است؟!

حق النساء ، حقی کمتر شناخته شده که زن بر شوهر دارد

روابط جنسی زن و شوهر از نگاه دین اسلام

جایگاه زن در اسلام

حقوق زنان چه چیزی هست که اسلام به آن توجه نکرده ؟

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم

حکم خدا و اسلام درمورد تبعیض بین فرزندان چیه؟

اسلام رو خلاصه کردن توی عزا و غم ...

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده

زندگی به سبک قرآنی و اسلامی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)