سلام دوستان وقتتون بخیر 

خانمی هستم حدود  39 ساله دارای دو فرزند . پسرم 15 سال و دخترم 11 سالشونه  . مشکلی که دارم و نیاز به همفکری و راهنمایی شما عزیزان دارم اینه که  از 5 سالگی دخترم  تمایل شدیدی به بارداری مجدد و فرزند سوم داشتم و معتقد بودم دو فرزند کافی نیست  اما به دلیل اینکه  هم پسر به فضل خدا دارم و هم دختر ، هیچ وقت نتونستم تصمیمم رو قطعی کنم و همه ش می ترسیدم که اقدامم غیر منطقی باشه و بعدا پشیمون بشم  .

خودمو با دلایلی قانع  کردم که شاکر باشم و بیخیال بشم اما  این حس و تمایل  قلبی به  بچه دار شدن  رهام نمیکنه  واقعا نمیدونم  انتخاب درست  چیه ؟ اصلا توان  سابق  رو دارم یا نه؟

اگه بچه ی سوم بیارم میتونم به اهدافی که دارم برسم یا نه؟ اخذ مدرک دکترا- نویسندگی - رسیدگی به  خانواده و ...

اینکه میگن بچه آدم رو پیر میکنه و به خودت برس و این حرف ها دلایل موجهی هست؟ آیا این میل رو میشه با یه دلایل قوی برای همیشه  با رضایت قلبی  کنار گذاشت ؟ 

لازمه بگم دخترم به شدت مخالفه و همسرم هم تصمیم گیری رو به عهده ی خودم گذاشتن  .

لطفا کمکم کنید  راه درستو با دلایل قوی انتخاب کنم ممنوم  


پیشنهاد:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)