سلام
من یه دختر 23 ساله هستم و لیسانس دارم . تا الان یه دونه خواستگار هم نداشتم. تو این 23 سالی که از خدا عمر گرفتم ، می تونم اعتراف کنم که از بچگی تا قبل از سن 20 سالگی هر اخلاق بدی داشتم به غیر از یه چیز اونم حسادت.

همه هم بهم میگفتن که مریم خوبی تو اینه که هر اخلاق بدی که داشته باشی ، حسادت نداری . اما بعد از سن 20 سالگی نمیدونم چرا یه حسی تو من به وجود اومده .. اونم اینکه مثلا وقتی می بینم که دوستام یا مثلا از دخترای فامیل و دوست و آشنا و همسایه وقتی خبر ازدواجشونو می شنوم به جای اینکه خوشحال بشم و براش آرزوی خوشبختی کنم خیلی ناراحت میشم و خیلی گریه می کنم و پیش خودم میگم که چرا ازدواج فقط برای اونا پیش میاد و چرا واسه من پیش نمیاد .. ؟

نه اینکه بگم دوست ندارم ازدواج کنن.. نه .. قلبا دلم میخواد هر کی که یه عشقی داره بهش برسه اما.. نمیدونم چرا این حس تو من به وجود میاد.. نمیدونم حسادته..غبطه س؟؟ چیه؟

بعد از چند دقیقه که این حس به وجود میاد تو دلم، خودمو با یه سری فکرای دیگه قانع می کنم.. مثلا درس .. کار.. ادامه تحصیل.. الانم یکی از دوستام عروسیش بعد از محرم صفره.. منم دعوت کرده.. بد جور این حس داره اذیتم می کنه.. نمیدونم چیکار کنم.


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)