سلام

به مشورتتون نیاز دارم . من همسرمو خیلی دوست دارم همسرمم همین طور . همسرم بخاطر من از خیلی از خوشی های زندگیش گذشت از همه نظر از خود گذشتگی برام کرده و خیلی زحمت کشه تنها چیزی که از من خواسته اینه که نرم دانشگاه .

ولی من دوس دارم درس بخونم اصلا کوتاه نمیاد از مخالفت درس خوندن من به نظرتون من حق دانشگاه رفتن ندارم الان حق با کی هست ؟

میگه روی حرفم حرف نزن . من به همه گفتم تو نمیری دانشگاه الان فک میکنن من بی عرضه م که تو رو حرفم حرف زدی .


مرتبط:

از دانشگاه خسته شدم، می خوام ترک تحصیل کنم

شما نظرتون راجع به دختر دیپلمه چیه؟

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

بعد از چند سال ترک تحصیل ، الان دوباره میخوام ادامه تحصیل بدم

می خوام ترک تحصیل بکنم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)