سلام

من 16 سالمه . دختر هستم. امسال رفتم دوم دبیرستان. رشتم ریاضی فیزیک هستش. چون ریاضیم نسبتا به درسای دیگه بهتر بود، این رشته رو انتخاب کردم. ریاضیم نمرش 15 بود. بقیه ی نمرهام پایین تر.

راستش من هیچ انگیزه ای برای ادامه تحصیل ندارم. یعنی خوشم نمیاد و میخوام ترک تحصیل بکنم اما مامانم اجازه نمیده. آیا حق داره ؟ شاید بدونه اجازه و با لج ترک بکنم. خب چکار کنم؟

هم اینکه درسا خیلی سختن. ریاضی فیزیک هم از همین اولاش اصلا زیاد متوجهش نمیشم. نمیدونم چکار کنم. این رشته رو ادامه بدم یا بشینم تو خونه و ترک تحصیل. یا یه سال بشینم تو خونه و بعد برم یه رشته دیگه ؟ میشه راهنماییم کنید؟ ریاضی فیزیک کم کم سخت تر میشه؟ یعنی سال دیگه سخت تر هستش ؟ واقعا نمیدونم چکار باید بکنم! میترسم سخت تر بشه و من از درسا بیفتم و کلا نا امید بشم.

خواهش میکنم راهنماییم بکنید. ممنونتون میشم.


مرتبط:

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

بعد از چند سال ترک تحصیل ، الان دوباره میخوام ادامه تحصیل بدم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)