در مورد تجاوز به دختر 15 ساله

سلام و خوشحالم که بعد از این همه گردش تو اینترنت خانواده برتر رو پیدا کردم تا رک حرفم رو بزنم. 

من 23 ساله هستم و از 15 سالگی بهم تجاوز شد ولی به خانواده ام نگفتم ولی همیشه ترس از این داشتم که بی آبرو بشم. حالا هم نمی دونم از کجای قصه شروع کنم ولی الآن نه راه پس دارم نه طاقت ادامه دادن. تو 17 سالگی به پسر خاله مادرم که از بچگی هم بازی بودیم حقیقت رو گفتم... و... 5 سال ازم بزرگتره و الآن 6 ساله که باهاش رابطه دارم تنها تفاوت مون با یه زن و شوهر عادی اینه که زیر یه سقف نیستیم چون باکره نبودم صیغه اش ام. 

چندین بار از خانواده ام خواستگاری کردن ولی قبول نمی کنن وگرنه الآن همه چیز رسمی شده بود و من آرامش پیدا می‌گردم. 

از اول اشتباه از خودم بود که اعتماد کردم ولی دوستش داشتم، اون هم تشنه ی منه و حاضره برام بمیره. نه می تونم فراموشش کنم نه راهی هست که ما علنی ازدواج کنیم. من کارشناس ارشدم و اون هم کارمند شرکت و حقوقدانه بسیار عاقل و فهمیده است و باهوشه. هنوزم همون حسی رو که شش سال پیش به هم داشتیم رو داریم و عاشق همیم. با اینکه همه فکر می کنن مجردم ولی تجربه یه زن کامل رو دارم جالبش اینجاست که کل خانواده من هم تو حیطه پزشکی درس خوندن و تحصیل کرده ان. امّا اعتقادات مذهبی سختی دارن. تا حالا 8 تا خاستگارمو به خاطرش رد کردم ولی خانواده م نمی فهمن و تا حرفش رو می زنم کتکم می‌زنند. نمی دونم تا کی می تونم ادامه بدم... جای من بودید چه کار می کردید؟  

شش سال با ترس و لذّت تو آغوشش بودم. وقتی به عقب بر می‌گردم باورم نمی شه چه کار کردم..... 


باز هم بهتون سر می زنم امیدوارم جوابم رو زودتر بدید...



مطالب مرتبط :

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)