سلام
از تک تک دختر خانم های مجرد و خانم هایی که به هر دلیلی الان شوهر ندارن سوالی دارم 
تحت چه شرایطی حاضر هستید با یک مرد زن دار و متاهل ازدواج کنید؟
اگر مردی همه شرایط مرد رویاهای شما داشته باشد مثل:
دلسوزیش
اخلاقش
مهربانی
وضعیت مالیش
پاک بودن و ایمانش
خونه مستقل
وکلا هیچ چیزی کم نذاره واسه شما
همه شرایطش همان چیزی باشد که خدا فرموده و میتواند
از لحاظ عدل و انصاف
از لحاظ اعتقاد
مرد رویاهای شما باشد
و یه زندگی رویایی برای شما فراهم کند ، اما زن داشته باشد
حاضر هستید باهاش ازدواج کنید؟
به عبارتی یه دختر یا زن بدون شوهر ، تحت چه شرایطی با یه مرد زن دار ازدواج می کند؟
تشکر می کنم اگر پاسخ شما منفی هست ؛ توهین نکنید.
سپاس


مرتبط:

خانم ها، چرا برای رواج چند همسری تلاش می کنید؟

آقایون تحت چه شرایطی زن دوم ( همزمان ) میگیرید؟

چرا خدا در قرآن فرموده که مردها می تونن تا 4 زن بگیرن

قبول کردم خودم هووم رو انتخاب کنم ؟

بین مجرد موندن و هوو داشتن کدوم رو انتخاب می کنید ؟

مخالف هوو هستم ولی چنین زنانی رو قضاوت نمیکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)