سلام

من یه خواستگار دارم که ۱۱ سال از خودم بزرگتره، از همه لحاظ عالیه اما چون از بچگی پدرش فوت کرده واسه همین از همون بچگی خیلی سختی کشیده و هم کار کرده و هم درس خونده واسه همین بچگی نکرده و یه جورایی خیلی جدی و عصبانیه، وضع مالی و تحصیلاتش خدا رو شکر واقعا عالیه.

منم خیلی دوسش دارم اما تنها مشکلی که داره ایناس که اخلاق نداره، غیرتیه، چیزی هم حالیش نمیشه و میگه حق نداری رو حرف من حرف بزنی میگه تو عقلت نمیرسه که بخوای نظر بدی :-( ! ولی با این حال من خیلی دوسش دارم
الان هنوز نامزد نیستیم فقط باهم بیرون میریم که خصوصیات همو بشناسیم ولی هر بار که باهم بیرون رفتیم باهم دعوامون میشه و هر دفعه به یه چیز گیر میده و ...  و یه جوری هم سرم داد میزد که زبونم بند میاد از ترس!

ادم مذهبی هم اصلا نیست یعنی میگه فقط خدا، و میگه اون خالقه و مخلصشم اما الباقی ..... نه، و منم باهاش هیچ مشکلی ندارم چون بنظرم هر کی یه اعتقادی داره و به خودش مربوطه.

یه سری شرایطم واسم گذاشته که میگه حق نداری بعد ازدواج با دوستات حرف بزنی، بی اجازه من ابم نمیخوری، سرکار و درامد داشتن و ... هم تعطیله، میگه تحمل نه شنیدن و بداخلاقی و زنای زن سالار اصلا نداره و کلی چرت و پرتهای دیگه! 

حالا موندم که بین قلب و مغزم حرف کدومو گوش بدم! من بی خواستگار نیستم ها اتفاقا کلی خواستگار دارم اما حسی که به این دارم که حس عجیبه که هیچ وقت نداشتم .

درسته خیلی بده اما هر بار که صداشو میشنوم دلی یهویی میریزه و هر بار که می بینمش صدای قلبم اینقدر بلند میشه که میشنومش! نمیدونم چیکار کنم موندم سر دو راهی!

قلبم میگه خودشه و ولی مغز و خواهرام میگن بیچارت میکنه. بنظر شما کدوم! شما جا من بودی قبول میکردی! در ضمن من گیاه خوارم و شدیدا با این موضوع مخالفه!

واقعا نمیدونم چیکار کنم مامانمم مخالفه ولی بابام اوکی داده و خیلی هم دوسش داره…! من دهه هفتادیم و اون اوایل دهه شصتی! خانومای متاهل میشه بعد از ازدواج اخلاق و رفتار مرد و تغییر داد؟ مثلا بشه اون چیزی که من انتظار دارم!؟


مرتبط با زندگی متاهلی:

متاهل ها آیا از ازدواج خود راضی هستید ؟

آقایون متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

متاهل ها ، یه کم در مورد زندگی واقعی بگید

نصایح آقایون متاهل به دختران مجرد

آقایون متاهل ، بعد چند سال زندگی از خانم تون چه انتظاراتی دارید ؟

خانمای متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

درس هایی که از زندگی متاهلی نزدیکان تون گرفتید رو بگید

تفاوت های مجردها و متاهلین از نظر معنوی

نصایح خانم های متاهل به دختران مجرد

نسبت به آدم های متاهل حسادت شدید دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)