سلام دوستان
بین یک دو راهی موندم و دوست دارم نظر شماها رو بدونم... ببخشید که طولانی میشه
من دانشجوی دکترای مهندسی هستم. مشکل من  به دو تا از پسرهای همکلاسیم مربوط میشه. برای اینکه قاطی نشن اسم شون رو پسر عاشق و پسر غیبت کننده میذارم.

داستان از این قراره که پسر عاشق با انواع نشانه های زبانی و رفتاری و... طی یک سال به من ابراز علاقه کرده و اگه مقاومت شدید خودم نبود دیگه رسما خواستگاری می کرد فعلا موکول شده برای ترم بعد. ایشون پسر بسیار درسخوان و تا حدی که من ازشون دیدم موجه و با شخصیت و مذهبی ان و بسیار هم مورد توجه اساتید ... چیزی که باعث مقاومت من شده حرف های پسر غیبت کننده هست. که بارها در شرایط مختلف علی رغم میل قلبی من بحث غیبت از پسر عاشق رو پیش میکشه و میگه اون آقا  بچه ننه، دو رو، آب زیرکاه، حیله گر ، اهل پارتی بازی با اساتید و.... هست و به همین خاطر ظاهرا موفقه.

 یک بار در حرف هاشون گفتن که در ماه آذر که ما روی پروژه ای مشترک کار میکردیم پسر عاشق مدام دنبال خواستگاری و زن گرفتن بودن .....پسر غیبت کننده در این لحظه یک نگاه عجیبی به من کرد انگار که میخواست بفهمه عکس العمل من  در مقابل حرفش چیه.... 

من خیلی ناراحت شدم چون در همون زمان هم پسر عاشق به من ابراز علاقه میکرد ... ولی با همه ناراحتی چیزی به پسر غیبت کننده بروز ندادم. خلاصه این قضیه من رو به شک انداخته که نکنه واقعا پسرعاشق دو رو باشه .

چون مردها شناخت بیشتری از هم جنسشون دارن.  البته بگم آقای غیبت کننده  هم از اوایل ترم ابراز علاقه هایی به من  می کرد ولی من طوری برخورد کردم که مطمئن شد جوابم منفیه و می ترسم نکنه از روی حسادت داره این حرف ها رو میزنه و من در انتخابم دچار اشتباه بشم و یه پسر خوب رو از دست بدم... آیا پسرها تا این حد به هم حسادت می کنن؟ که دست به چنین کاری بزنن.

برای اینکه اطلاعات بهتری برای ارزیابی بهتون بدم یکی دو مورد اشاره می کنم

پسر غیبت کننده لابه لای حرف هاش از خودش خیلی تعریف می کنه مثلا تاکید روی کاری بودنش، غیرتی بودنش و... ولی پسر عاشق هیچوقت از خودش تعریف نمیکنه
تا حالا حتی یک بار نشده پسرعاشق از این پسر غیبت کننده حرف بدی بزنه اتفاقا  یک بار از درس خوندش هم تعریف کرده
این ویژگی هایی منفی که به پسر عاشق نسبت میده من خودم  تشخیص نمیدمش. حتی مواردی بوده که فهمیدم کاملا عکس قضیه است. مثلا گفته بود بچه  است و فقط از باباش پول میگیره در حالی که فهمیدم پسر عاشق اتفاقا یکی دو جا کار می کنه...

پیش اومده که من و پسر غیبت کننده در حال صحبت کردن بودیم یهویی یه دختری از بچه های دانشگاه اومده و از این آقا چیزی خواسته.... متوجه شدم که سریع رنگش میپره و طوری نگاهم میکنه که انگار بخواد بگه نه من با این دختر رابطه ندارم... اما از راحتی دختره فهمیدم پشت صحنه خیلی هم باهاش خوبه... مشابه همین مورد برای پسر عاشق پیش اومد البته دختر خیلی عادی برخورد میکرد اتفاقا ایشون خیلی سنگین برخورد کرد ... بدون ترس و اضطراب... فقط زیر چشمی نگاهی به من کرد انگار که بخواد ببینه نکنه من ناراحت شدم
پسر غیبت کننده  در جمعی که پسر عاشق باشه همش طوری رفتار میکنه که بین ما فاصله بندازه یا کدورتی ایجاد کنه...
کلی موارد دیگه هم هست که نمیشه بیشتر توضیح داد مثنوی میشه

حقیقتا من از پسر عاشق خوشم میاد... ما از بسیاری جهات به هم بسیار شبیه هستیم اما این حرف ها نگرانم کرده و این که من شرایط خوبی برای ازدواج دارم ... زیبا و محجبه هستم و یک شغل رسمی دارم و منم بسیار درس خوانم و همه رو پشت سرهم خوندم. خواستگارهای خوبی دارم که گذاشتم بعد آزمون جامع دکترام به ازدواجم سر وسامون بدم. ترسم از اینه نکنه این پسر عاشق به خاطر موقعیتم بخواد فریبم بده. البته احساس قلبیم بهش خیلی مثبته اما آیا میشه به قلبم اعتماد کنم؟ از طرف دیگه موقعیت خواستگارهای دیگم از نظر مالی و شناخت خانوادگی بهتر از ایشون هست اما این اقا به دلم نشسته... این که علاقه ما دو طرفه هست دیگه بدتر... نمی تونم بی خیالش بشم.
البته تا الان علاقه خودم رو به پسر عاشق ابراز کامل نکردم فقط بهش فهموندم از تو بدم نمیاد به خاطر همین نگرانی... ایشون مرتب به علاقه شون اضافه میشه حتی یک بار متوجه شدم  یکی از افراد خانواده اش رو آورد تا منو بهش نشون بده ... و مثل اینکه اون هم منو تایید کرده چون از اون روز دیگه داره خودش رو  در ابراز علاقه به اب و آتیش میزنه...  ما هیچکدوم همشهری نیستیم نمی دونم چطور باید حقیقت ماجرا رو بفهمم.

میدونم خیلی نوشتم و خسته تون کردم ببخشید

بین این دو پسر به حرف کدومشون اعتماد کنم؟ چه برخوردی با ابراز احساسات های پسر عاشق داشته باشم؟ وقت کمی دارم بیشتر از پاییز نمی تونم طرف رو منتظر نگه دارم..
 از این به بعد با پسر غیبت کننده چه برخوردی داشته باشم تا دیگه این قدر پشت سر گویی نکنه.. من حس می کنم اون میخواد بفهمه منم به پسر عاشق علاقه دارم یا نه؟ تا حالا توی شکش گذاشتم اگه مستقیما بهش بگم غیبت این پسر رو نکن احتمالا به پاسخ سوالش میرسه و می ترسم به خاطر حسادت یا دشمنی بره سراغ سنگ انداختن های  عملی یا بازی با آبروی ما... به من بگید چی کار کنم؟
ممنون از همتون


مرتبط با شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)