سلام
من یه دختر باکرم ( اینو از تستی که گرفتم میگم ) توی شهر ما به شدت روی برگه سلامت حساسن حتی همه باید از جمله مادر داماد اونو ببینه من اصلا از این کار خوشم نمیاد و فک میکنم یه جور توهین به شعور یه دختره که حتی بعضی وقتا 2 بار این تست گرفته میشه یه شب قبل عروسی من چطور میتونم از کسی که باهاش میخوام ازدواج کنم در خواست کنم این آزمایش رو ندم؟
آیا بهم شک میکنه با این حرف؟ این برگه اختیاریه یا اجباری؟ تکلیف کسی که باکرگیش رو با یه اشتباه از دس داده چی میشه؟ باکرگی یعنی باکی مطلق ؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدین
 

مرتبط :

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

گرفتن برگه سلامت دلیلی بر بستن راههای شک و ظن نیست ؟

تو برگه سلامت نوشته میشه که قبلا خودارضایی میکردم؟

کسی میتونه با آشنا بازی برگه سلامت بکارت بگیره؟

دغدغه ای مهمتر از مسائلی مثل سایز .... و برگه سلامت

نخواستن برگه سلامت در مقابل بخشش مهریه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگه سلامت بکارت (۱۵ مطلب مشابه)