سلام به همه دوستان من پسر هستم و ۲۶ سالمه
چند باری هستش تو این وبلاگ بحث در مورد برگه سلامت پرده بکارت برای خانمها شده که اگه مشکلی باشه میرن میگیرن
سوالم اینه کسی میتونه با آشنا بازی این برگه رو بگیره؟ یعنی مثلا دکتر آشناش باشه؟ چیز خاصی داره مگه که آدم بهش اطمینان کنه؟ من خودم انواع گواهی پزشکی رو بدون هیچ دردسری گرفتم هر موقع چیزی لازم داشتم،یعنی با یه صحبت کوچیک با دکتر برام گواهی صادر کرده یه نمونش مثلا برا خدمت بدون اینکه معاینه کنه برام گواهی سلامتی صادر کرده یا خیلی گواهی های دیگه با دکترهای دیگه گرفتم بدون معاینه
برا همین من گواهی سلامت پرده بکارت رو زیاد درک نمیکنم،یعنی گرفتنش بدون معاینه امکان نداره ؟ اونم تو جامعه ما به نظر شما که همه چی امکانش هست؟
الان پرده دختر رو دکترها میدوزند که پسر متوجه نشه، یعنی یه برگ گواهی نمیتونه بدون معاینه وجود داشته باشه؟ باورش یه خورده سخته
ممنون

مرتبط :

عواقب اجبار دختر به گرفتن برگه سلامت بکارت

توی شهر ما به شدت روی برگه سلامت حساسن

گرفتن برگه سلامت دلیلی بر بستن راههای شک و ظن نیست ؟

تو برگه سلامت نوشته میشه که قبلا خودارضایی میکردم؟

دغدغه ای مهمتر از مسائلی مثل سایز .... و برگه سلامت

نخواستن برگه سلامت در مقابل بخشش مهریه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) برگه سلامت بکارت (۱۵ مطلب مشابه)