یه سوال چرا تو بعضی از شهرا دخترا یه وسیله برای حفظ آبروی خانواده هستن؟
ما یه خانواده ی 4 نفره ایم من دخترم 22 سالمه و برادرم 30 سالشه هر دو مجردیم خودم کلا آدمیم که اهل بیرون رفتن نیستم یعنی تا دلیلی نباشه حوصله ندارم الکی برم تو خیابونا
راستش عصر که میشه پدرم میره بیرون بعدش مادرم بعدشم برادرم رابطم با هر سه تاییشون خوبه اما اکثرا تنها می مونم توی خونه، یه سری خیلی وقت بود بیرون نرفتم گفتم میخوام برم بیرون خرید دارم برادرم گفت خوب نیست دختر بیرون زیاد !!بهتر هفته ای دو بار اونم با ماشین برو نمیدنم چرا این حرف زد ؟

البته نه اینکه اجبار کنه کاری نداره ولی بحثم سر یه سری افکار پوسیدست که بین بعضی از افراد جامعه جا افتاده دخترا تا مجردن باید زیاد بیرون نرن که نگن این دختر خیلی تو خیابونا ولوو هستش که احیانا چند نفر افتخار بدن بیان خواستگاری ،بعد ازدواج بازم مردا معمولا دوست ندارن که همسرشون خیلی تنها بیرون بره
با خودم فکر می کنم من نوعی به دنیا اومدم تا حواسم باش تو خونه بشینم مبادا کسی به خانوادم سرکوفت بزنه که دخترتون اینجوریه یا اونجوری حرفای صد من یه غاز ،بعد با یاری خدا تازه اگه شوهرم آدم خوبی باشه بازم اجازه ی این که یه وقتایی رو بخوام تنها بیرون باشم آیا بده یا نه؟ واقعا حق یه دختر از زندگی اینه؟

واقعا خستم الان به دلیل همین حرفایی که مردم بهش اعتقاد دارن یکیش برادر من یادم نمیاد کی رفتم پیاده روی یا برای خرید پیاده برم مرکز شهر یه بار اونم حدود ده روز پیش با ماشین رفتم یه خرید داشتم و اومدم خونه  خانوادم اجبارم نمیکنن اما این دیدی که اطرافیان دارن باعث شده تو خونه موندن ترجیح بدم ، چرا پسرا اینقدر آزادن اما دخترا نه؟ چرا از ماها نمیپرسن دوست دارید به دنیا بیاید یا نه شاید یکی مثل من نبودن ترجیح بده واقعا من اومدم این دنیا که چی بشه ؟


مرتبط:

با مشکوک شدن های بی خود، آبرو ریزی نکنید

دلیل واکنش های خاص بعضی از دختران برای بی آبرو کردن یک آقا

یه پسر چطور میتونه آبروش رو از گزند یه خانم بد بین حفظ کنه ؟

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)