سلام

صحبتی با دختر خانوم ها دارم؛

سر این ماجرا واقعا "دلم سوخت"، میخواستم به دختر خانوم ها بگم اگه به هر عنوانی به پدرتون شک کردین، به قیمت بی آبرو کردن پدرتون جلوی رفیقش که آبرو و احترام و رودربایستی داره، امتحانش نکنید. "صرفا" برای اینکه خیال تون راحت بشه که باباجونت خیانت نکرده... هزار و یک روش برای امتحان و اطمینان خاطر شما وجود داره آخه چرا بعضی دخترها انقدر تابلو بازی در میارن و آبرو پدرشون براشون ارزش نداره؟!

والا ماجرا از این قرار بود که من یه شهر دیگه درس میخونم، برام مشکل آموزشی پیش اومد. با بابام تماس گرفتم گفتم من حریف آموزش نمیشم، خودت پاشو بیا.

بابام گفت من تا خودم رو برسونم دیر میشه. با دوستم تماس میگیرم بیاد کمکت کنه (دوستش اهل و ساکن اون شهری که درس میخونم هست و من تا به حال ندیده بودمش) . خلاصه که اون آقا اومد و خیلی مرد محترم و سنگینی بود...

کارهام رو هم از طریق تلگرام پیگیری میکرد... یه روز دیدم با یه اکانت دیگه بهم پیام داد... لحنش با همیشه خیلی فرق داشت، واقعا تعجب کردم. یه پارادوکسی تو ذهنم ایجاد شد تا میخواستم فکر بد راجع بهش بکنم یاد لطف هایی که در حقم کرده بود و سنگینیش می افتادم و این مانع میشد که بخوام فکر بد راجع بهش بکنم.

توی پیام هاش یه چیزی گفت که خیلی شدید متعجب شدم، گفتن عکس پروفایلت ،خودتی؟ تعجب کردم چون دقیقا با همون قیافه و تیپ من رو توی دانشگاه دیده بود... ولی بازم خودم رو به خریت زدم و خوش خیالی کردم. خلاصه که یه کم چت کردیم... اینم بگم من خیلی سنگین و محترمانه جوابش رو دادم... 

بعد نمیدونم چند ساعت دیدم تمام پیام های من و خودش رو پاک کرده (قابلیت جدید و البته مسخره تلگرام) و منو بلاک کرده!!! رفتم دقت کردم دیدم آیدی تلگرامش اسم دختر به همراه فامیلی پدرشه ...(اون موقع که به من پیام داد عکس باباش تو پروفایل بود بخاطر همین به آیدیش دقت نکردم).

یه چیزی رو هم جا انداختم دوستان ...

وقتی چت ما با اون اکانت فیک تموم شد، بلافاصله با اکانت خودش پیام دادم؛

در مورد من به بابات چی گفتی؟

من سین نزدم... چون سوالش خیلی خز بود و اصلا نمیدونستم باید چه جوابی بدم؟!، بعد نمیدونم چند ساعت این یه دونه پیام پاک شد و همزمان اون اکانت فیک منو بلاک کرد ...

دلم واسه اون آقا واقعا سوخت، اون دختر نادون با خودش فکر نکرد، با اون مدل حرف زدن، من در مورد پدرشون فکر بد بکنم ...؟


مرتبط:

دلیل واکنش های خاص بعضی از دختران برای بی آبرو کردن یک آقا

یه پسر چطور میتونه آبروش رو از گزند یه خانم بد بین حفظ کنه ؟

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

دختران وسیله ای برای حفظ آبروی خانواده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)