سلام

من یه دختر 18 ساله ام که میخوام ازدواج کنم . تو خانواده ما همه 25 به بالا ازدواج میکنن. و خواهرمم هم همینطور و تازه عقد کرده. با این وجود احتمال ازدواج واسه من وجود نداره.

من خواستگار زیاد دارم ولی مادرم به همه شون میگه دخترم بچه س! 18 سال خیلی جوونه ولی دیگه بچه نیستم. اینم بگم من از اون دخترای پسر ندیده نیستم و میخوام عقلانی ازدواج کنم. و تا حالا عاشق هیچ پسری نشدم.

دلیل اینکه قصد ازدواج دارم هم اینه که زندگی مجردی جالبی ندارم. به درس خوندنم علاقه ندارم. کلا دخترای به سن من هیچ استقلالی ندارن توخونه باباشون. به نظر شما چیکار میتونم بکنم؟

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)