سلام به همه دوستای خوبم
من به تازگی در مقطع ارشد از یه دانشگاه درجه 1 فارغ التحصیل شدم ولی متأسفانه به دلیل نداشتن رزومه قوی نتونستم دکترا شرکت کنم اما میتونم از سهمیه استعداد درخشان برای امسال و سال آینده استفاده کنم مشکلی که دارم نداشتن مدرک زبانه!! فکرشو که میکنم از خودم خجالت میکشم آخه اینقدر اسم دانشگام دهن پر کنه همه فکر میکنن من علامه دهرم و باید همه چی رو از بر باشم!!

این روزا خیلی سرزنش میشم بخصوص از طرف مامانم همش میگه مدرک زبانتو نگرفتی، نمیدونم گواهینامه رانندگی نداری همش این دو تا ورد زبون مامانمه این همه من موفقیت کسب کردم تو درس، تو ورزش، تو کارای فرهنگی اینارو نمیبنن!!

مامانم میگه دختری که رانندگی بلد نباشه بی هنره و از این حرفا ...راستش من اصلا علاقه ای به رانندگی ندارم و از اینکه یه روز به تنهایی پشت فرمون باشم و رانندگی کنم وحشت میکنم ولی به خاطر مامانم میخوام گواهی بگیرم!! 

ولی زبانو واقعا خودمم دوست دارم و تو مدرسه و دانشگاه هم زبانم خیلی خوب بود با اینکه اصلا کلاس نمیرفتم ولی چون مقطعی میخوندم و فقط برای پرسش و امتحان و استمرار در خوندن نداشتم خیلی زود فراموش کردم مثلا کلمات زبان و حتی گرامر رو امروز بخونم دوروز بعد فراموش میشن!!چون تو این وبلاگ خیلی بچه ها تحصیل کرده هستن گفتم شاید بتونن راهنمایی کنن که چطور در کمترین زمان میتونم مدرک زبان (تولیمو و یا msrt) بگیرم!!واقعا این موضوع الان برام دغدغه شده از بس تحت فشارم!!پیشاپیش از دوستانی که راهنمایی میکنن صمیمانه سپاسگزارم.

مرتبط:

اگه شوهر توانایی رانندگی کردن نداشته باشه، چه مشکلاتی پیش میاد؟

می ترسم تنهایی رانندگی کنم


مرتبط:

از گرفتن گواهینامه رانندگی دارم ناامید میشم

موارد جدید یا عجیب موقع امتحان رانندگی

تازه گواهینامه گرفتم، از پارکینگ مون میترسم

تجربیات شما در مورد آزمون شهری گواهینامه رانندگی

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی

چطور بدون داشتن خودروی شخصی، راننده خوبی بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)