سلام

من یه خانمم که چندین ساله گواهی نامه گرفتم، اما متاسفانه هرگز نتونستم تنهایی پشت فرمون بشینم، همیشه یکی باید کنارم باشه  . تا می خوام رانندگی کنم  استرس میگیرتم، و احساس میکنم هنوز خیلی ماهر نیستم ....

اوایل که گواهی نامه گرفته بودم همیشه همراه داداشم مسیر های طولانی رو رانندگی میکردم اما یه روز وسط بزرگراه یه جای خطرناک خاموش کردم و نزدیک بود یه تریلی بهم بزنه، یه بوق ممتد کشید که هنوز تو گوشمه، بعد از اون روز تا سه سال پشت رل ننشستم و بعدش هم دیگه نتونستم تنهایی بنشینم .

امسال کلاس آموزشی برداشتم اما بهم گفتن اصلا نیازی بهش ندارم، باور کنید وقتی خانم هایی رو میبینم که با سن بالا رانندگی میکنن یا حتی بعضی از خانوم ها که رانندگی شون خوب نیست، رو میبینم با خودم میگم چرا اینا نمیترسن ؟

ماشین همسرم همیشه بلا استفاده تو پارکینگه و من با آژانس رفت وآمد میکنم ! انقدر از اطرافیانم  متلک شنیدم که خسته ام ... انگاری یه جور فوبیا دارم . همسرم همیشه تلاش میکنه که منو به زور پشت رل بنشونه. اما من همش به بهانه های مختلف  از زیرش در میرم، البته اگه با هم باشیم رانندگی هم میکنم اما میترسم خراب کنم سرزنشم کنه .

شاید واسه تون خنده دار باشه، اما رویای من اینه که یه روز تنهایی ماشین رو بردارم و برم خونه ی مامانم ! به خدا دیگه خسته شدم. خیلی ها بهم گفتن ترسو و بارها مسخرم کردن؛ متاسفانه  فکر کردن به رانندگی هم واسم استرس میاره ! همین الان که در موردش نوشتم استرس گرفتم و قلبم تند تند میزنه. کسی هست که مثل من بوده باشه ؟ چی کار کنم ؟ آیا امیدی هست ؟


مرتبط:

اگه شوهر توانایی رانندگی کردن نداشته باشه، چه مشکلاتی پیش میاد؟

دختری که رانندگی بلد نباشه بی هنره!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)