سلام 

دوستان عزیز یه مدتیه که میام و مطالب مختلف سایت می خونم 

تیر امسال 19 سالم تموم می شه ولی خیلی احساس تنهایی می کنم بعضی وقتا فکر می کنم افسرده شدم و مدام به یکی از استادای دانشگاهمون فکر می کنم احساسم میگه دوسش دارم البته هر وقت باهاش کلاس دارم سعی می کنم زیاد نگاهش نکنم ولی توی افکارم نمی تونم دل ازش بکنم .

شنیدم چش دخترای زیادی دنبالش حتی میان سرکلاسش تا فقط ببینندش ولی من ... نمی دونم چی بگم کلافم حالم خوب نیست  به نظرتون توی احساسم عجولم ؟ یعنی این امکان هستش اونم ازم خوشش بیاد ؟ یا من باید بی خیالش بشم که خیلی سخته کمکم کنید لطفا


مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

دو سال پیش به استادم علاقمند شدم، نمی تونم فراموشش کنم

عاشق یکی از اساتیدم شدم

یکی از اساتید مون خیلی بد بم نگاه میکنه

چیکار کنم تا تمایل به استادم رو از قلبم خارج کنم ؟

دو سال پیش عاشق استادم شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)